סופ"ש בצפון: טיולים ואטרקציות לכל המשפחה

לקראת בוא הסתיו, מזג האוויר הופך נוח ומתאים לטיולים רגלים או ממנועים ואטרקציות באוויר הפתוח. קבלו כמה המלצות לבלות עם המשפחה בפעילויות מהנות, מסדנאות יצירה ושייט בירדן, טיול חצבים בסובב כינרת או טומקארים וסוסים במרום גולן

• אינדי פארק

לחובבי האטרקציות והשייט, באינדי פארק שעל גדות הירדן בסמוך ליסוד המעלה, מזמינים את הציבור לבילוי באתר המשולב שיכלול בסוף השבוע סדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים וטבעיים, מבית אצטרובלים.

באתר פעילות שייט מגוונת בסאפ יחיד, סאפ קבוצתי, סירות פדלים, קייקים, קאנו וכדומה. כמו כן באתר הקימו 2 מגלשות מים חדשות ישירות למי הירדן. בנוסף תוכלו ליהנות מפארק חבלים אתגרי – אומגה, אטרקציות חבלים, קיר טיפוס אתגרי בגובה של 6 מטרים פינות ג'ימבורי ועוד

האתר פתוח כל השבוע, בין השעות 09:00-17:00.
מחירים: 99 ₪ לילד עד גיל 18, 79 ₪ למבוגר.

ילדים עד גיל שנתיים חינם. לפרטים והזמנות- אינדי פארק – 0536777717, www.indipark.co.il

גם בפייסבוק וב- waze – "אינדי פארק".

חצבים בשביל סובב כינרת
חצבים בשביל סובב כינרת

• מעיינות חמים, חצבים ותצפית לכינרת

דניאל וקנין רכז קהילה ושביל סובב כינרת ברשות הכינרת ממליץ על טיול בו נחשף לאחד מסממני הסתיו המובהקים ביותר- חצבים, תצפית לכינרת ומעיינות חמים.
נקודת ההתחלה הינה בסמוך לחוף "גרין ביץ'", שם מחנים את הרכבים, מטפסים בשביל העולה לתל רקת, כשבראש התל  ממתינה תצפית נוף מרהיבה ממנה ניתן לצפות בכינרת ולאורך המדרון מטה התחילו השבוע לפרוח החצבים הצפויים להישאר בתוואי המדרון לפחות בחודש הקרוב.
יורדים מהתל צפונה בשביל לעברו של נחל רקת בו צועדים לכיוון הכינרת. חוצים את כביש 90, מעברו השני של הכביש מבחינים בשער ברזל חום, עוברים בו ויורדים בשביל בין עצי ההדרים של הפרדס, על גדת נחל רקת המוביל אל שביל סובב כינרת. צועדים בשביל "סובב כינרת" דרומה, עוברים בשתי בריכות ההרמה של עינות רקת – מי המעיינות חמימים בטמפרטורה של 23 מעלות במהלך כל ימות השנה. בחוף ימק"א ניתן להבחין בכיפת הברזל התופסת את מי מעיין פולייה המליחים. עוברים דרך חוף  "Bora Bora"  ו"גרין ביץ'" וחוזרים אל המכוניות החונות בכביש. משך הטיול- כשעתיים וחצי, אורכו- כשני קילומטרים.

למידע ופרטים נוספים: https://www.kineret.org.il או כוכבית כינרת מכל טלפון נייד 55477*.

טיולי טומקאר ממרום גולן- צילום חגי מיכאלי
טיולי טומקאר ממרום גולן- צילום חגי מיכאלי

• תיירות מרום הגולן: אירוח בבקתות עץ, טיולי טומקארים, טיולי רכיבה על סוסים

בתיירות במרום גולן מציעים לצד אירוח בבקתות עץ, מסעדת בוקרים בשרית וכשרה, מגוון אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה ביניהן טיולי טומקארים וטיולי רכיבה על סוסים במזג האוויר הסתווי הייחודי של הגולן.
הטיול מתבצע בטומקארים בטוחים ורחבים, כך שגם ילדים יכולים לשבת לצד ההורים חגורים עם קסדות, במרחבי הגולן במזג האוויר המדהים של הסתיו, אוויר הרים ושמש נעימה. הטיולים מתאימים לכל המשפחה, כולל תינוקות, על ידי חיבור כיסא התינוק לטומקאר.

טיולי סוסים במרום גולן. צילום אילן הדר
טיולי סוסים במרום גולן. צילום אילן הדר

מלבד טיולי הטומקארים בהרי הגולן, חובבי הרכיבה על סוסים יוכלו ליהנות מטיולי רכיבה לכל המשפחה- בטבע המדהים של הגולן. הסוסים מאולפים ונוחים לרכיבה ומתאימים גם לרוכבים מנוסים ולמתחילים.

לפרטים והזמנות- 04-6960483, www.meromgolantourism.co.il

 

 

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|

מוזמנים: ״מלך הפרחים״ כבר פורח בנוף הגליל

|

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|