סופרת שלושה הפסדי ליגה: גלבוע-גליל הובסה בגן נר

חניכיו של ליאור ליובין פתחו את המשחק מעולה, אך מהרבע השלישי הסגולים מנהריה שטפו את הפרקט ורשמו ניצחון חשוב. מאת: אמיר גולדברג

גלבוע גליל שבה הביתה אחרי שאת שני משחקיה האחרונים עשתה באולם רוממה שבחיפה (מכבי בליגה והפועל בגביע) ומול הקהל הביתי הובסה על ידי נהרייה בתוצאה 95-76. גלבוע פתחה בחמישייה עם אדגר סוסה, ג'רוויס ורנאדו, יפתח זיו, ג'סטין טילמן וג'ארמר גאלי והתקשתה מול הסגולים מנהריה, אך אז עלה נתנאל ארצי הקפטן מהספסל וצלף שלוש שלשות ללא החטאה והעלה את חניכיו של ליובין ליתרון דו ספרתי. היתרון נשמר עד אמצע הרבע השני בו חניכיו של דני פרנקו מנהריה התחילו את הקאמבק ואף עלו ליתרון, אך גלבוע ידעה לשמור על היתרון והמחצית השנייה הסתיימה בנקודה יתרון לנהריינים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


למחצית השנייה עלתה קבוצה אחת וזאת הייתה האורחת מנהריה שפשוט לא השאירה סיכוי לשחקני גלבוע גליל ובזכות משחק הגנה נהדר ירדה אל 10 הדקות האחרונות כשהיא כבר ביתרון דו ספרתי. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד. גלבוע גליל ניסתה לחזור אך נהריה הגבירה את הקצב וניצלה את בעיית העבירות של המארחים (בני וזיו יצאו בעבירה חמישית באמצע הרבע האחרון) ורשמה ניצחון קליל בסיום.
קלעו לגלבוע: טילמן 21 נקודות ו16 ריבאונדים , גאלי 17 ,ארצי 14 ,זיו 7 ,ורנאדו 3 ,קופר 1
שיחקו ולא קלעו : גיל בני ,פליישר ,ראובן וגרמיזו.