"סופך יהיה מר כהיטלר": כרזות נאצה נגד ראש אכ״א בכפר תבור

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לפשקוויל כנגד האלוף מוטי אלמוז, תושב כפר תבור, ואמר: ״ההסתה הקשה נגד אלוף אלמוז, וכלפי צה"ל, חייליו ומפקדיו – היא בלתי נסבלת ומהווה חציית כל קו אדום. צילום דובר צה"ל

משטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד להסתה כנגד ראש אכ"א בצה"ל, האלוף מוטי אלמוז, וזאת לאחר שאמש פוזרו במושבה כפר תבור, בו הוא מתגורר, פשקווילים בגנותו וכנגד גיוס חרדים לצה"ל.
בכרזות נכתב: ״ה' ינקום נקמתם של בני ובנות ישראל שנשמותיהם נשרפו בצבא השמד ע"י סוחר הנשמות ראש אכ"א. ארץ אל תכסי דמם. מוטי אלמוז ראש אכ"א, המוכר נשמתו בעבור בצע כסף, עד מתי תשרוף נשמות בני ובנות ישראל בכבשונות האוישוויץ – צבא השמד. דע לך! כי אית דין ואית דיין. סופך יהיה מר כהיטלר וחבריו".

 כרזות נאצה נגד ראש אכ״א מוטי אלמוז בכפר תבור
כרזת הנאצה נגד ראש אכ״א מוטי אלמוז בכפר תבור

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לדברים ואמר: "ההסתה הקשה נגד אלוף אלמוז, וכלפי צה"ל, חייליו ומפקדיו – היא בלתי נסבלת ומהווה חציית כל קו אדום. אסור לנו להשלים עם תופעות מסוכנות שכאלו. שוחחתי לפני שעה קלה עם ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז וחיזקתי את ידיו נוכח ההסתה כלפיו. אני קורא למשטרה ולפרקליטות למצות בנחרצות ובאופן מיידי את הדין עם העבריינים הללו. אני מעניק גיבוי מלא לאלוף אלמוז".

חנה לוי אטלי
חנה לוי אטלי

חנה לוי אטלי, יו"ר האופוזיציה בכפר תבור מסרה כי המעשה שנעשה הוא לא ראוי, מיותר ומכוער. מדובר במעשה בריונות של קובץ מסיתים המגיעים לאדם הבייתה. כל השוואה המדברת על צה"ל ואושוויץ פסולה מיסודה ואין לה מקום במחוזויתנו.
אני מצפה מקומץ מסיתים אלה לנהל את דיוניהם במקומות הראויים לכך ולא להפר את פרטיותו של תא"ל מוטי אלמוז ובני משפחתו״.