סוף עצוב: נמצאה גופתו של הנעדר בכנרת

הסתיים מבצע החיפושים המשותף של המשטרה ושל צה"ל אחר הנעדר ראיד מחאמיד בכנרת, לאחר כשבוע אותרה ונמשתה גופתו  וזוהתה על ידי בני משפחתו. צילום: דוברות המשטרה

עצוב, לאחר מבצע חיפושים נרחב של המשטרה בשיתוף לוחמי זרוע הים שארך מעל כשבוע, אותרה הבוקר גופתו של ראיד מחאמיד על ידי סונאר מיוחד וצוללי חיל הים, וזוהתה על ידי בני משפחתו.
כזכור בשישי שעבר, התקבל במשטרה דיווח על היעדרותו של ראיד מחאמיד בכנרת שנפל מסירה למי הכינרת. מקבלת הדיווח ועד מציאתו, פעלו מסביב לשעון בניסיון לאתרו מאות שוטרים, כוחות מזרוע הים, מתנדבים ואזרחים במטרה לנסות לאתרו עוד בחיים.
במהלך החיפושים הופעלו אמצעי חיפוש רבים, טכנולוגיים מתקדמים, לוחמי זרוע הים, מסוקי וסירות משטרה, אופנועי ים, סירות מתנדבים, כאשר  מאמצי החילוץ וההצלה התמקדו באיתור הנעדר על ידי סריקות נרחבות שבוצעו ביום ובלילה, מהאוויר, על רצועת החוף ובתוך המים.
כאמור לאחר סריקות נרחבות גופתו אותרה הבוקר (שבת) בעומק האגם על ידי אנשי זרוע הים, גופתו נמשטה מעומק הכנרת על ידי לוחמים צוללנים מהיחידה למשימות תת מימיות של זרוע הים.
מהמשטרה נמסר כי במאמץ הכולל לקחו חלק: זרוע הים, סירות השיטור ימי, פרשים, סיירים, מסוקי ואנשי היחידה האוירית, צוותי מתנדבי יחידת חילוץ גולן, מתנדבי יחידת הצוללים של משטרת ישראל, צוללני כב"ה וזק"א, מתנדבי זק"א, איחוד הצלה עין גב, לוחמי מג"ב והמועצה האזורית עמק הירדן.
המשטרה בקשה להודות לכלל היחידות וכוחות המתנדבים שלקחו חלק גדול במאמצי החיפושים אחר הנעדר.