סוף עידן: ירון אוחיון עוזב את מוא"ז הגלבוע

מנכ״ל החברה הכלכלית במועצה אזורית גלבוע החליט לעזוב את תפקידו לאחר 15 שנה. "לאחר שנים רבות בהן פעלתי למען תושבי הגלבוע החלטתי להמשיך בדרכי לעשייה חדשה", אומר אוחיון

אחרי 15 שנים בהם שימש באחד התפקידים הבכירים בגלבוע, ירון אוחיון, מנכ״ל החברה הכלכלית, עוזב את המועצה. אוחיון סיפר למערכת "עמקניוז" כי לאחר שנים רבות בהן פעל למען תושבי הגלבוע הוא החליט להמשיך בדרכו לעשייה חדשה, "תודתי והערכתי לראש המועצה עובד נור, אשר ימשיך לשרת את תושבי הגלבוע נאמנה ובמסירות, כפי שעשה עד כה. בתקופה שעבדתי מולו התרשמתי מהיכולות ומהדרך שבה הוא מבצע ומקדם פרויקטים למען הציבור והתושבים והכול תוך שיתוף פעולה מלא ביננו", סיכם אוחיון.

יחזרו לעבוד יחד? אוחיון ודני עטר במהלך תקופתם המשותפת במועצה האזורית הגלבוע

יחזרו לעבוד יחד? אוחיון ודני עטר במהלך תקופתם המשותפת במועצה האזורית הגלבוע

בתגובה לעזיבה של נור אמרו במועצה האזורית גלבוע כי: "לאחר 15 שנים כמנכ"ל החברה הכלכלית, ירון ביקש לסיים את תפקידו. אנו מעריכים ומכבדים את עבודתו, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו". במהלך השנים האחרונות היה אמון אוחיון על פרויקטים רבים ברחבי המועצה ובין היתר בפיתוח ההרחבות ביישובים, בקידום אזור התעשייה ״מבואות גלבוע״ ובכל התחום של פיתוח תשתיות ברחבי הגלבוע.
במקביל הוא היה מזוהה רבות עם קבוצת הכדורסל של גלבוע גליל בה שימש בתפקיד בכיר כיושב ראש. במסגרת תפקידו הוא היה שותף פעיל לתור הזהב של הקבוצה שכלל אליפות בלתי נשכחת וזכייה בגביע הליגה הבלקנית. אוחיון עבד שנים רבות לצד דני עטר, שמונה לאחרונה לתפקיד יו״ר קק״ל.