סוף טוב לדרמה בכינרת: אותר הגבר שנסחף ונעלם באגם

גבר כבן 35 שנעדר באזור חוף עין גב מאז שעות אחה"צ, אותר על ידי השיטור הימי בסיוע מסוק של חל האוויר

בסמוך לשעה 17:00 דיווח גבר למוקד 100 כי חברו כבן 35 נסחף ונעלם בכינרת. מבירור ראשונה עלה כי במרחק של כ- 2 קילומטרים מקו החוף בעין גב, השניים ירדו מאופנוע הים עליו רכבו, לשחות באגם כשהם מצוידים בחגורות הצלה, אולם בגלל הרוחות החזקות אופנוע הים נסחף, ורק אחד מן הרוכבים הצליח לשחות בחזרה ועלות לאופנוע, וכאמור לדווח למשטרה על היעדרותו של חברו.
עם הקבלת ההודעה על הגבר הנעדר, הוזעקו למקום שוטרי השיטור הימי בכנרת, ותוך זמן קצר החלו בסריקות נרחבות לאיתור הנעדר במים, כאשר  השוטרים הם עורכים בנוסף סריקות ותצפיות על קו החוף לאיתורו. במקביל הוזעק למקום מסוק של חיל האוויר במטרה לסייע להם לסרוק את האיזור בו נעלם רוכב האופנוע מן האוויר.

האדם שנסחף בכינרת מודה למלחציו - שוטרי השיטור הימי
האדם שנסחף בכינרת מודה לשוטרי השיטור הימי שחילצו אותו מן המים

כעבור שעה לערך, הצליחו שוטרי שיטור הימי בסיוע המסוק לאתר את הנעדר שנסחף למרחק של מספר קילומטרים מקו החוף, לשמחתם של המחפשים הגבר סימן לכוחות השיטור הימי את מיקומו, והוא חולץ והועלה לספינת השיטור כשהוא בריא ושלם והועבר לחוף מבטחים.
מפקד השיטור הימי מסר כי: "איתרנו אותו בריא ושלם הודות לכך שהוא היה חגור בחגורת הצלה,אילולא החגורה התוצאה הייתה שונה לחלוטין" .
המשטרה בקשה להדגיש בפני ציבור הנופשים בכינרת כי יש להקפיד על כללי הבטיחות הבאים: יש לגלות אחריות אישית להיכנס לים בחופים מוכרזים בלבד ובשעות פעילות המצילים. אין להיכנס לעומק המים עקב סכנת היסחפות. אין ליהכנס למים על גבי אבובים או מזרוני ים עקב סכנת היסחפות. מומלץ להשאיר בחוף חבר צופה עם טלפון למקרה של מצוקה. ככלל, רצוי לא להיכנס למים לבד , על אחת כמה וכמה כשמדובר בילדים קטנים- אלא בלוויית אדם נוסף.

 

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|

עקב המצב הביטחוני: בוטלה צעדת הגלבוע ה-55

|