סוכלה הברחת נשקים מירדן בגבול הסמוך לבית שאן

ההברחה סוכלה על ידי שוטרי יחידת גבולות במחוז צפון יחד עם לוחמי גדוד אריות הירדן. נעצרו שלושה חשודים בהברחה תושבי רהט בשנות ה – 20. צילום: דוברות המשטרה

הלילה סוכלה הברחת נשקים לארץ בגבולה המזרחי של המדינה בבקעת הירדן בגבול הסמוך לבית שאן.
מי שסיכל את ההברחה הם שוטרי יחידת גבולות של משטרת ישראל במחוז צפון ביחד עם לוחמי גדוד אריות הירדן.
במהלך המעצר נעצרו שלושה חשודים במעשה צעירים בשנות ה – 20 לחייהם מרהט. במהלך המעצר נתפסו 4 אקדחי גלוק.
סיכול ההברחה התרחש כאמור במהלך פעילות ליליתמ שותפת של שוטרי שוטרי יחידת גבולות של מחוז הצפון לוחמי חטיבת הבקעה והעמקים של צה"ל. במהלך הפעילות זוהתה העברת תיק מירדן לשטח ישראל, כוחות הביטחון והשיטור ארבו למבריחים והצליחו לשים ידם על 2 חשודים שנעצרו בסמוך לגדר, ולעצור מאוחר יותר חשוד שלישי .
שוטרי היחידה המיוחדת ארבו למבריחים, שהמתין להם ברכב במרחק מספר קילומטרים מהמקום סמוך לעיר בית שאן.
שלושת העצורים יובאו בסיום החקירה לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.
על סיכול המערב הרחיב מפקד יחידת גבולות של משטרת ישראל במחוז צפון  רפ"ק נ' שסיפר כי זהו הסיכול ה-13 מתחילת השנה, והשני בשבועיים האחרונים של יחידת הגבולות.
רפ"ק נ' סיפר עוד כי קדם לו סיכול הברחה בגבול לבנון של עובד מטעים שנתפס נוהג בטרקטור ובו נתפסו 12 אקדחים.
"הפעילות של היחידה בסיכול הברחות וסחר היא חלק מהמאבק המקיף של משטרת ישראל, על כל יחידותיה וכוחותיה, בתופעת הנשק הבלתי חוקי". אמר רפ"ק נ' והוסיף: "תפיסות כלי הנשק בישובים ובכפרים הערבים, מעלה את הביקוש והסוחרים והמבריחים נאלצים לקחת סיכונים הולכים וגדלים בבואם להשיג נשק. אנו תפסנו כבר קרוב ל-100 כלי נשק בניסיונות הברחה מתחילת השנה, אקדחים ורובי סער, שאם לא הינו תופסים היו מגיעים לגורמים עבריינים ברחבי הארץ ומשמשים בארועי ירי, פשיעה ואלימות. אנחנו, כמו רבים משוטרי משטרת ישראל עובדים יום ולילה על מנת להמשיך ולצמצם את כמות כלי הנשק הבלתי חוקיים בתחומי הארץ".

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|