סגנונות לעיצובי מטבח מקוריים

המטבח הוא ככל הנראה המקום היחיד בבית שבו מותר לנו להשתולל ולבחור בסגנון עיצוב מקורי ויצירתי. מחפשים רעיונות ולא מפחדים לחשוב מחוץ לקופסא? הנה כמה הצעות שמהן תוכלו לשאוב השראה

כל מעצב פנים יודע שהמטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. הבעיה היא שדווקא לאור הנוכחות שלו, רבים מפחדים לרענן את השגרה עם עיצובים מקוריים ויצירתיים. בפועל, המטבח הוא ככל הנראה המקום שבו נרגיש הכי בנוח להשתולל מבחינה יצירתית ולחשוב מחוץ לקופסא. בשביל זה, כל שעלינו לעשות הוא לשאוב השראה מהמקורות הנכונים.

הנה למשל כמה סגנונות לעיצובי מטבח מקוריים שקיימים כיום בארץ, בעולם ובקטלוגים של עיצוב פנים:

מטבח לבן מודרני

בראש סדר העדיפויות של אנשים שאוהבים את המטבח שלהם נמצאת האפשרות של עיצוב על טהרת הלבן. אם חושבים על זה לעומק, מגלים שאין כמו מטבח לבן מודרני על מנת להעביר מסר של היגיינה, ניקיון וטהרה. הצבע הלבן מתכתב עם האופן שבו משתמשים במטבח והוא משנה במובן מסוים את האופי של כל הבית.

בניגוד לסלון שבו הילדים משתוללים ולעומת חדרי השינה שצוברים בלאי ולכלוך, קל יחסית לשמור על המטבח לבן. גם ככה מדובר בחדר שאותו אנחנו מנקים לעיתים קרובות והנטייה להעדיף סביבת אוכל סטרילית משרתת גם את הצרכים הדקורטיביים. במילים אחרות, אין שום סיבה לשלול על הסף את האפשרות של עיצוב מטבח לבן ורק צריך להעז ולנסות.

מטבח מעץ

שימוש בעץ מאפיין את הסגנון הקלאסי של עיצוב כפרי. עם זאת, הטוויסט המרענן מגיע בשנים האחרונות מהכיוון של חומרי עץ חדשים. כאן כבר לא מדובר על עץ מאסיבי וגולמי, אלא על שילובים סינתטיים ומלאכותיים שמאפשרים לבעלי בתים פרטיים להגשים את החזון שלהם לגבי המטבח ופינת האוכל.

מטבח מעץ עמיד לאורך זמן וקל לנקות אותו. את העץ ניתן לשלב על הרצפה באמצעות פרקט, על הקיר עם חיפויים ייעודיים וכמובן בתוך ארונות ופתרונות אחסון. אם יש במטבח מספיק מקום, כדאי גם לשקול פינת אוכל עם כיסאות עץ גדולים ולהשיג מראה דרמטי עם ערך מוסף.

מטבח מתכת

מקוריות לא חייבות לבוא על חשבון פרקטיקה ופונקציונאליות. ההוכחה לכך היא מטבחי המתכת, שהיו בעבר נפוצים במסעדות והגיעו גם לתחום של עיצוב פנים בבתים פרטיים ודירות. המתכת כאלמנט עיצובי מוכיח את עצמו במטבח, הוא מתאים לבתים קטנים וגדולים ואפשר להשתמש בו על מנת להתכתב עם סגנון מודרני ואקלקטי.

עוד יתרון של מטבח מתכת בא לידי ביטוי בהתאמה מושלמת לשימוש בזכוכית. אם מאז ומעולם אהבתם זכוכית, בטח תשמחו לדעת שאנשי מקצוע ממליצים לשלב אותה עם אלומיניום וסוגים אחרים של ברזל ומתכת. מבחינתכם, כל שנותר הוא להגיע לאולמות התצוגה ולראות איזה מטבח מתכת עונה על הציפיות.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|