'סבבתא': מבצע חלוקת עוגיות לבני הגיל השלישי

היוזמה, נועדה לשמח את הקשישים, להפיג את בדידותם ולהעניק להם יחס אישי ואוזן קשבת. צילום: עמידר החדשה

חברת עמידר החדשה שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון בשיתוף תנועת הנוער-גיל הזהב 'סבבתא' קיימו בשבוע שעבר מבצע לחלוקת עוגיות ומסכות בד לכ-250 דיירי עמידר, בני הגיל השלישי המתגוררים בעיר בית-שאן.
היוזמה, שבוצעה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ותוך שמירה על כללי הריחוק, נועדה לשמח את הקשישים, להפיג את בדידותם ולהעניק להם יחס אישי ואוזן קשבת וזאת באמצעות עשרות מפעילי התנועה.
מזל איובי, מנהלת קשרי קהילה בעמידר מחוז צפון סיפרה כי: "בעיצומה של תקופה מורכבת ומאתגרת זו, שמחנו להצטרף ליוזמה חשובה ומבורכת של תנועת 'סבבתא', שנועדה לעשות טוב על הלב ולשמח את אוכלוסיית בני גיל הזהב היקרה. מרגש לראות בני נוער ערכיים וחדורי מטרה שבחרו לתרום מזמנם בהתנדבות מלאה, באהבה וברגישות. יחד עם שותפינו הרבים, נמשיך לפעול למענה ולרווחתה של קהילת הדיור הציבורי בעיר".
הילה נבון, רכזת סניף סבבתא בבית שאן הוסיפה: "הפעילות של בני הנוער בעיר בשיתוף עם הקשישים מעניקה המון לשני הצדדים, מלמדת אותנו בכל פעם דבר חדש ויוצרת סיפוק ומשמעות אצל כל אחד מהפעילים. אני, יחד עם דניאל עזרא ואלה חורב, רכזי הסניף הנוספים, מודים לעמידר על שיתוף הפעולה החשוב והמשמעותי הזה".