סאגת מינוי היועמ"ש בעפולה: ביהמ"ש החליט למחוק עתירתו של חביב פרץ

כזכור, חבר מועצת העיר עפולה הגיש עתירה לביה"מ בדרישה להורות על ביטול החלטת ועדת המכרזים בעירייה בנוגע למינוי יועץ משפטי חיצוני. בעיריית עפולה הדגישו כי לאחר ההחלטה של השופט, הוועדה תתכנס בזריזות בימים הקרובים ותפעל לבחירת יועץ משפטי חיצוני לעיר

עתירה מנהלית שהגיש חביב פרץ, חבר מועצת העיר עפולה, כנגד חברי ועדת המכרזים בעירייה, בדרישה לבטל את תוצאות המכרז לתפקיד יועץ משפטי חיצוני חדש לעירייה, נדחתה על ידי בית המשפט המחוזי בשבתו בנצרת.
בפרוטוקול בית המשפט נכתב כי העתירה תימחק וההחלטה בדבר ביטול המכרז תעמוד בתוקפה, כאשר כל צד שומר על טענותיו. עוד נכתב כי העירייה תפעל לבחירת ועדה שתבחר את היועץ המשפטי החיצוני הבא של עיריית עפולה בלוח זמנים קצר ככל האפשר, ומידת הצורך תביא את מבנה הוועדה הנ"ל לאישור מועצת העיר….כמו כן ולאחר שתיבחר הוועדה, היא תפעל בזריזות, במקצועיות וביעילות לבחירת היועץ המשפטי הבא.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "בפסק דין, חסר תקדים בחריפותו, תקף בית המשפט המחוזי את חבר מועצת העיר מהאופוזיציה, חביב פרץ ואת עו״ד אילן וקנין. שוב הוכח שחביב פרץ גורם נזק תדמיתי, ציבורי וכספי לעירייה ולעיר עפולה שלא לצורך".
עו"ד אילן ועקנין, שייצג את פרץ בעתירה מסר ל"עמקניוז ו"חדש בעמק" בתגובה: "אני מרוצה מפסק הדין שהתקבל בהסכמת הצדדים ועוד יותר, מהקביעה כי בהתאם להסכמות, יש למנות וועדה בהרכב גורמים מקצועיים ונבחרי ציבור שתבחר את היועץ המשפטי החיצוני לעירייה בהתאם למתווה שהכתיב בית המשפט, והכל לטובת תושבי העיר עפולה".
בעיריית עפולה הוסיפו כי כעת הוועדה תתכנס בזריזות בימים הקרובים ותפעל לבחירת יועץ משפטי חיצוני לעיר.
את תגובתו של חביב פרץ לא ניתן היה להשיג.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|