נתניהו: "נאיל זועבי יהיה השר לקידום החברה הערבית"

זועבי הנרגש, תושב הכפר נין בעמק אמר לאחר דבריו של רה"מ נתניהו: "לא שררה אני מבקש כי אם עשייה במלא המרץ, מתוך תחושת שליחות ואמונה". צילום: לשכת ראש הממשלה

"אמנה את נאיל זועבי לשר לקידום החברה הערבית בממשלתי", כך הצהיר ביום שישי ראש הממשלה בנימין נתניהו כשלצדו עומד נרגש נאיל זועבי מהכפר נין ששוריין למקום ה-39 ברשימת הליכוד.
ימים מרגשים ומיוחדים עוברים על מי שעד לפני חודשים אחדים היה מנהל בית ספר יסודי טמרה בעמק, ואשר החליט לבצע את שליחותו החברתית, הלאומית באופן בו דגל בעשורים האחרונים, השתלבות, שותפות, חיבורים בחברה הישראלית.
נתניהו אשר פתח לפני מספר שנים את שנת הלימודים, לראשונה בהיסטוריה בבית ספר ערבי – מוסלמי בראשו עמד נאיל זועבי הכריז כי המקום מספר 39 משוריין על ידו לנציג המגזר הערבי, נאיל זועבי.
ראש הממשלה בישר כשלצדו זועבי על החלטתו למנות את נאיל לתפקיד, השר לקידום ענייני החברה הערבית.
"אני גאה על כך שנאיל זועבי, מחנך מוערך שמקדיש שנים מחייו לקידום החברה הערבית, מצטרף לליכוד. זאת הפעם הראשונה שאזרח ישראלי מוסלמי מצטרף לליכוד. עשינו הרבה אבל יש לנו עוד הרבה מאוד מה לעשות – ונעשה זאת יחד", כתב רה"מ נתניהו בדף הפייסבוק שלו. נאיל בתגובה הודה לראש הממשלה בשפה הערבית.
זועבי: "החלטתו של ראש הממשלה לבחור בי כשר לקידום החברה הערבית היא מחמאה גדולה אשר בצידה עבודה רבה ומשמעותית לקידום ענייני המגזר בתחומים רבים ומגוונים. האמת חייבת להיאמר, עובדתית ראש הממשלה בנימין נתניהו היה ראש הממשלה הראשון אשר העניק תקציבי ענק בסדר גודל לאומי לפיתוחו ושגשוגו של המגזר. לא שררה אני מבקש כי אם עשייה במלא המרץ, מתוך תחושת שליחות ואמונה. אני בטוח שראש הממשלה יפעל באותן עוצמות למען הציבור הערבי כפי שפעל עד היום. הצטרפותי לליכוד היא שליחות אמיתית למען החיבורים המשמעותיים והשותפות בה אני דוגל", סיכם זועבי.

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|