נתנאל ארצי: "אף מקום לא משתווה לגלבוע"

גם אחרי שהנחילו למכבי ת"א הפסד ליגה ראשון העונה (98:94) ועלו על חשבונה לפסגה, בגלבוע/גליל לא מסתנוורים. ביום שני (20:45) נהריה תגיע לגן נר. נתנאל ארצי שרשם שיא קריירה מול הצוהבים (16 נקודות): "נהריה? אנחנו חייבים לשמור על דריכות כמו מול מכבי ת"א והפועל ירושלים"

פתיחת עונה חלומית: הקבוצה הלוהטת של אריאל בית הלחמי רשמה במחזור האחרון ניצחון רביעי רצוף בליגה, לאחר שהנחילה לצהובים מתל אביב הפסד בכורה בליגה (98:94) ועלתה על חשבונם למקום הראשון בטבלה. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כולל על הפועל ירושלים ומכבי ת"א בשני המחזורים האחרונים, נראה כי גלבוע/גליל יכולה לחלום בגדול. נתנאל ארצי אומנם לא סיים כקלע המצטיין במשחק וקלע "רק" 16 נקודות, אבל עשה את זה ב-100 אחוז מהשדה (6 מ-6, כולל 4 שלשות) זה גם היה שווה לו שיא קריירה.

גלבוע/גליל ניצחה 7 פעמים ב-8 המפגשים האחרונים מול מכבי

מאז שובה של גלבוע/גליל לליגת העל בעונת 16/17, האדומים מגן נר ניצחו את הצהובים בשבעה מתוך שמונת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות.
המאמן אריאל בית הלחמי: "כיף לבוא לאולם הביתי שלנו בגן נר. פשוט תענוג. מבצר? זה עדיין לא. בכל זאת, חלפו בסך הכל חמישה מחזורים. צריך לזכור שמכבי ת"א הגיעו לכאן בין שני משחקים חשובים באירופה והם שיחקו בלי שלושה שחקני מפתח וצריך לתת להם קרדיט. מה שחשוב הוא שאנחנו ידענו לנצל את הקטע הזה. כי כשנותנים לך אז צריך לדעת לקחת". לגבי התרומה של הישראלים בקבוצה, הוסיף בית הלחמי: "הישראלים שלנו תמיד באים לעבודה. בכלל, אצלנו אין הבדל בין זרים לישראלים. נתנאל ארצי היה צריך להגיע לכאן לגלבוע. לדעתי כל שחקן צעיר צריך להגיע לפה לשחק ולא משנה אם אני מאמן או מישהו אחרי, כי יש פה בעלים בדמותו של חיים אוחיון שהחזון שלו זה לקדם שחקנים צעירים".

"היתרון הבולט שלנו זה הקבוצתיות"

עוד הוסיף ואמר בית הלחמי, שלפני המשחק קיבל את תואר 'מאמן החודש': "היתרון הבולט שלנו זה הקבוצתיות ולא שחקן כזה או אחר". נתנאל ארצי, שסיפק משחק אדיר מול מכבי, סיפר בהתרגשות: "בית הלחמי אמר לנו לפני המשחק שאנחנו צריכים לבוא עם האופי, האנרגיות והפיזיות שלנו ורק ככה יהיה ניתן לנצח את מכבי ת"א. וזה מה שקרה בפועל". על הפריחה בגן נר, הוסיף ארצי: "כיף לי בגלבוע. פה זה כמו בית, כולם מתנהגים אחד לשני כמו אחים. יצא לי לשחק בכמה מקומות. אבל אף מקום לא משתווה לגלבוע. יש פה חיבור מדהים עם הקהל והקהילה. זה מועדון שנותן הכל, לא רק לי אלא לכול השחקנים ללא יוצא מן הגלל. וזה לא משנה אם אתה שחקן צעיר, ישראלי או זר".
לקראת המחזור הבא מול נהריה (שני, 20:45): "אנחנו צריכים לבוא למשחק הזה עם אותה רמת דריכות בדיוק כמו שהגענו למשחקים מול הפועל ירושלים ומכבי ת"א".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

נוף הגליל על הפודיום

|