נשיא המדינה ביקר בנצרת, ונפגש עם תעשיינים וראשי רשויות

במהלך ביקורו נפגש הנשיא ריבלין בין היתר' עם מנכ"לי ששת חברות הפיילוט המשתתפים במיזם קולקטיב אימפקט לקידום תעסוקה איכותית של המגזר הערבי. את הביקור חתם בפגישה בעיריית נצרת עם ראשי ערים ורשויות יהודים וערבים, שכנות לנצרת מהמרחב הקרוב

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ביקר ביום רביעי שעבר (06.04), בנצרת. את הביקור פתח בגן התעשייה נצרת שם נפגש עם מנכ"לי ששת חברות הפיילוט המשתתפים במיזם קולקטיב אימפקט לקידום תעסוקה איכותית של המגזר הערבי, אמדוקס, תנובה, אסם, דלויט, החברה המרכזית למשקאות וגולף.
בפורום הרחב של 'קולקטיב אימפקט' חברים בכירים מ-50 החברות הגדולות והמובילות במשק, יהודים וערבים- מנהיגים כלכליים הפועלים יחד לחיזוק ושיפור הכלכלה בישראל.

במהלך המפגש הציגו המנכ"לים בפני הנשיא את היעדים שהציבו החברות בנוגע לקידום תעסוקה של המגזר הערבי במגוון של משרות.
המנכ"לים סקרו בפני הנשיא מהם האתגרים העומדים בפניהם בקידום עובדים מהמגזר הערבי המועסקים בחברות וגיוס עובדים חדשים מהמגזר ומה היעדים שהציבו לעצמם בכדי לפרוץ את החסמים והתוצאות אליהן הגיעו במהלך הפיילוט.

הנשיא רבלין במפגש ראשי הרשויות בעיריית נצרת
הנשיא ריבלין במפגש ראשי הרשויות בעיריית נצרת

בסיום הסקירה פנה הנשיא אל התעשיין סטף ורטהיימר ממקימי גן התעשייה ברך אותו על עשייתו הענפה ורבת השנים בתחום ואמר: "בעניין זה כל מדינת ישראל מצטרפת אלייך סטף, לעשייה חשובה ומשמעותית לטובת כלכלת מדינת ישראל ורווחת אזרחיה כולם."
אני מגיע לכאן אחרי פגישה עם מנכ"לי ובכירי חברות הפיילוט, כאשר כל אחד מהם הניח בידיי דו"ח שמסתכם בטבלה פשוטה שהייתה גורמת גם לספקנים שכבר ראו הכול, גם לציניים הגדולים ביותר- להתחיל להאמין." אמר הנשיא


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאחר מכן השתתף הנשיא במפגש בו לקחו חלק כ-120 שותפי המיזם 'קולקטיב אימפקט', לצד התעשיין סטף ורטהיימר, וצבי זיו יו"ר המיזם.
בתום המפגש המשיך הנשיא את סיורו בגן התעשייה בחדר הבקרה של חברת "אמדוקס" שם הציגו בפניו מנהלי החברה כיצד העשייה העסקית זוכה להצלחה גם בזכות השילוב של מגזרים שונים בתוכה.
את ביקורו בנצרת חתם הנשיא בפגישה בעיריית נצרת יחד עם ראש העירייה, עלי סאלם. בפגישה השתתפו ראשי ערים ורשויות שכנות לנצרת מהמרחב הקרוב – ראש עריית עפולה יצחק מירון, ראש עריית מגדל העמק אלי ברדה, ראש המועצה אזורית עמק יזרעאל אייל בצר, ראש מועצת אכסאל עבד אלסלאם דראושה, ראש המועצה אזורית בוסתאן אלמרג' אחמד מוסטפא זועבי, ראש מועצת דבוריה זוהיר יוספיה, ראש מועצת כפר תבור יוסף דולה, וראש מועצת יפיע עמראן כנאנה