בוליבוד בעמקים: מהו עונשו של גבר שבגד באישה וגם בפילגש?

גבר שבוגד באשתו זה כבר לא סיפור, אבל על גבר שבוגד בפילגש- שמעתם?! על תוצאות הבגידה למדנו השבוע – נקמה מתוקה.

תושב האזור  שבגד במאהבת שלו,  גילה כי היא מיהרה להתלונן אצל אשתו וסיפרה לה: "אני ובעלך הבאנו ילדה לעולם". בשלב הזה, חרב עולמה של האישה החוקית שגילתה כי אחרי שבעלה בגד בה ובגד בפילגש, הוא ניהל רומן עם אישה נוספת, עמה יצא לשייט תענוגות ומימן לה ניתוח פלסטי וזו רק ההתחלה. אחרי 15 שנות נישואין ושלושה ילדים משותפים, גילתה האישה כי בעלה הפך ל"בוגד סידרתי". הפיצוץ הגדול ביחסים ביניהם הגיע, כשהפילגש שממנה נולדה לבעלה ילדה, נבגדה גם היא וכנקמה טלפנה לרעייתו וסיפרה על הקשר ביניהם שנמשך שנים ואת העובדה שהביאו יחד לעולם ילדה.

"עכשיו הוא מתנער ממני", סיפרה לאשתו, ”אז שיישא בתוצאות". האישה לא המתינה זמן רב אחרי הטלפון מהפילגש וביקשה מבעלה הסברים. במקביל היא תבעה באמצעות עורך הדין אורן סולן גירושין ללא תנאים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

ותיקי הפרקליטים והרבנים טענו כי אם ב"בוליבוד" מחפשים לעיתים גרעין לסדרות בנות כמה פרקים, הסיפור הזה בין בני הזוג, שמצבם הכספי מצוין, יכול להיות בסיס טוב לסדרה ארוכה. האישה חשפה את הסיפור המצמרר מבחינתה, ממנו עולה כי לבעלה יש ילדה מאישה אחרת בעודו נשוי, ואם לא די בכך הוא בגד באותה אישה, עם אישה שניה איתה יצא לשייט תענוגות בים התיכון ומימן עבורה ניתוח פלסטי. ולאחר מכן בגד בשתי הפילגשים שלו עם פילגש שלישית, לה העניק הקצבה חודשית.

לגבר היו הסברים לכל ה"פרשיות" הללו. להגנתו טען כי "הילדה נולדה בטעות". לגבי הניתוח שמימן לאשה אחרת סיפר כי נתן לה רק הלוואה ואת

עוד אורן סולן . צילום אולגה סולן
בא כוח האישה, עו"ד אורן סולן . צילום אולגה סולן

הרומן עם השלישית הסביר כמעשה של גמילות חסדים. הסבריו לא הניחו את דעתה של אשתו שטענה בין היתר באמצעות עו"ד סולן כי "מדובר בבעל שהשפיל אותי ובגד בי עם נשים רבות. טיפול זוגי לא עזר. אין טיפולי גמילה לבוגדים. אני מרגישה מושפלת, גם הילדים ששמעו על הסיפור וגילו שיש להם אחות מאשה אחרת מרגישים רע מאד". לדבריה היא "לא יכולה לחיות עוד יום אחד עם הבוגד הזה שטוען כי הביא ילדה לעולם בטעות".

בית הדין  הרבני ניסה לברר את קשריו של הגבר עם הנשים האחרות  והשתומם מהטענה כי הביא ילדה לעולם בטעות. בהתייחס לטענותיו של עו"ד סולן המייצג את האישה, קבעו הדיינים כי אם הבעל היה רוצה שלום  בית,  כפי שהוא דורש, היה מתנער מהקשר שניהל עם נשים אחרות. לכן, נקבע שהחיוב בגט יכנס לתוקף מיד אחרי שהצדדים יסדירו את ענייני הרכוש ביניהם בבית משפט לענייני משפחה.