עפולה: נקלט על חם בעדשה

המוקד העירוני של עיריית עפולה גילה ערנות לאחר שזיהה פעילות חשודה ליד גן ילדים ובעקבות זאת סוכלה השבוע גניבה של מצלמה בגן גאולים בשווי עשרות אלפי שקלים

 

בלילה שבין יום שבת ליום ראשון התקבל במוקד העירוני בעפולה מידע לפיו נראה אדם חשוד באזור גן גאולים. צוותי השיטור העירוני שהוזעקו למקום במהרה זיהו את אדם בשנות ה- 30 לחייו, בשעה שזה מטפס על סולם עץ גבוה.


החשוד ניסה על פי החשד לגנוב מצלמה יוקרתית המשקיפה על גן הילדים ומחוברת למוקד העירוני על מנת למנוע וונדליזם ופגיעה ברכוש העירוני. הצוות שהגיע למקום ביקש מהחשוד להזדהות וזה ניסה לברוח מהזירה.
צוות השיטור העירוני דלק אחרי החשוד תפס אותו והעבירו לתחנת המשטרה בעפולה. החשוד הנו תושב עפולה עילית. חוקרי המשטרה שעצרו את החשוד עיכבו אותו לחקירה ומנסים להבין אם היו לו שותפים נוספים שסייעו לו.


ההערכות הן כי בשל העובדה שמדובר במצלמה יקרה מאד אשר נחשבת לקדמת הטכנולוגיה יש כאלו המבקשים לגנוב אותה ולמכור אותה לאחר מכן בשוק החופשי במחיר גבוה.
עלות מצלמה מסוג זה מוערכת בעשרות אלפי שקלים ומכאן המניע לגנוב אותה. כאמור למצלמה שלום והחשוד המרכזי הובא להארכת מעצר בבית משפט – עד מיצוי ההליכים והחקירה בעניינו.