נצרת עלית: אות יקיר העיר למנחם אריאב

הרבה כבוד קיבל מנחם אריאב מראש העיר הנכנס רונן פלוט, כהוקרה לפועלו למען נצרת עלית

מנחם אריאב, בן ה-88, שהחזיק בתואר ראש העיר הזקן ביותר במדינת ישראל לאחר ששימש 31 שנים ונבחר 6 קדנציות רצופות לראשות העיר נצרת עילית, זכה סוף סוף לכבוד שמגיע לו. ראש העיר החדש רונן פלוט ארגן אירוע הוקרה מרגש לכבודו של אריאב שמאז שפרש מהחיים הציבוריים בריאותו התרופפה. באירוע מרגש אריאב מרותק לכסא גלגלים, קיבל השבוע מפלוט את אות יקיר העיר.
אריאב נבחר בשנת 1977 כשנחתם הסכם השלום עם מצרים ופרש בשנת 2008 כשאהוד אולמרט היה ראש ממשלה. הוא החל את פעילותו הציבורית עוד בטרם נבחר לראשות העיר והיה בקשרים עם אנשים ששמם נקשר בדפי ההיסטוריה כמו: דוד בן גוריון, לוי אשכול, פנחס ספיק וגולדה מאיר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשנת 2008 כשהיה בן 80 החליט לפרוש מהחיים הציבוריים וכניצול ושואה לסגור מעגל אישי ולהתנדב לעמוד בראש החברה לאיתור והשבת כספי ניצולי השואה. אלא שזמן קצר לאחר מכן הדרדר מצבו הבריאותי והוא עבר להתגורר בבית אבות בטבעון יחד עם אשתו לאה.
בשנים האחרונות אריאב מרותק לכסא גלגלים ומצבו סיעודי אבל הוא ממשיך להתעדכן במתרחש בעיר ולעקוב אחרי ההתפתחויות והשינויים. פלוט ארגן אירוע הוקרה לאריאב שהתקיים ביום שישי שעבר והעניק לו את אות יקיר העיר נצרת עילית. אריאב ישב על כסא גלגלים ונראה נרגש מאוד.
למרות מצבו הבריאותי הוא נשא דברים והודה לראש העיר פלוט שיזם את האירוע: "אני מאוד מתרגש ורק רוצה להגיד תודה. נצרת עילית תמיד תישאר אצלי בלב. משמח אותי לדעת שאנשים זוכרים את מה שעשיתי למען העיר ומוקירים כבוד".