נס גדול בנצרת עילית – שוטרים חילצו ילדים מרכב בוער

מזל גדול בנצרת עלית לאחר ששוטרים בניידת שחלפה ברחוב, הבחינו ברכב הסעות שעולה באש, זינקו מיד וחילצו ילדים בעלי מוגבלויות ממש לפני שהאש כלתה את הרכב.

נס גדול ארע בשעה האחרונה בנצרת עלית לאחר שרכב הסעות עם ילדים מוגבלים החל לעלות באש ובאופן אקראי שוטרים שחלפו במקום והבחינו ברכב הבוער קפצו אל הרכב הבוער וחילצו את את הילדים ללא פגע.
בין המחלצים היה קצין המשטרה פקד דוד שושני שתיאר בפנינו את קרה: "חלפנו במקרה בסמוך לברכה העירונית בנצרת עילית, הבחנו אני ושני שוטרים שהיו עמי בסיור, במיניבוס שהחל לבעור ועשן רב מתחיל לעלות מחלקו הקדמי. מיד זינקנו מהניידת לאחר שהבנתי שמדובר באירוע חריג. רצנו לכיוון הרכב, צעקתי לנהג לצאת מהרכב, והוא מיד החל לצעוק לנו  שיש לו ילדים מוגבלים ברכב וביקש עזרה.
מיד פתחנו את דלתות הרכב הבוער בזמן שהאש כבר החלה מתפשטת ועשן לבן סמיך עולה ממנו, הוצאנו את חמשת הילדים שהיו עם כיסאות גלגלים ופינינו אותם למקום מבטחים, ולאחר מכן התחלנו בניסיונות כיבוי,השתמשנו במטפי הכיבוי הקטנים שהיו ברכבים סמוכים אך זה לא עזר, ותוך דקות ספורות האש כילתה את הרכב, וכשהגיעו צוותי כיבוי, הם הצליחו להשתלט על האש ולכבות אותה".
"מדובר בנס ממש". הוסיף שושני הנרגש, ואמר שמהירות התגובה של השוטרים הצילה את הילדים מאסון. "בסך הכל עשינו את מה שמצופה מאיתנו מכל אזרח במדינה סיכם שושני.

"