נצרת עילית מציגה: פורים לכל כיס

ההורים מוציאים די והותר על ההכנות לחג הפורים?  עיריית נצרת עילית הרימה את השרביט והחליטה להעמיד את כל אירועי פורים השנה בעלות סמלית של 10 ₪

בעיריית נצרת עילית החליטו השנה להקל את נטל ההוצאות של ההורים בעיר, שכידוע נאלצים בחגי הפורים, מלבד הוצאות התחפושות של ילדיהם לשאת גם בעליות הכניסה למופעים במהלך החג של ילדיהם.
השנה נקבעה כי במהלך פורים בעיר, עלות הכניסה לכל מופע או אירוע בידור כולל הצגות, מופעי קסמים, קרקס וסרטי קולנוע חדשים, תסתכם במחיר של ב 10 ₪ בלבד לילדים ולבני הנוער.
"ההורים מוציאים מספיק כסף על תחפושות, אביזרים, משלוחי מנות ושאר ענייני פורים, כך שבהחלט יש מקום להקל בנטל" הסביר ראש העיר רונן פלוט שיזם את תכנית אירועי 'פורים עשר'.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מה כללה התכנית? ביום שלישי במרכז האומנויות גרין התקיימה- מסיבת פורים ססגונית בליווי מופעי ליצנות קרקס וקסמים. ביום בערב השתתפו תלמידי כיתות ז' – עד י"ב בחגיגת פורים מושקעת שהתקיימה באולם הספורט של ביה"ס שרת בהשתתפות האמן קוקו לבנה. למחרת התקיים לאורך כל היום, מהשעה ה 10 בבוקר ועד 17:00 מרתון סרטי קולנוע והפנינג לכל המשפחה ברחבת ברקוביץ שכלל סדנאות יצירה, פינות חי לילדים, עמדות משחק, סדנאות בלונים, איפור פורים, ומתחם מתקנים מתנפחים. סדנאות יצירה, פינות חי לילדים, עמדות משחק, סדנאות בלונים, איפור פורים, ומתחם מתקנים מתנפחים.
ביום שישי בחג הפורים זכו ילדי העיר לקרנבל גדול באולמי גראנד פאלאס עם כוכבי ערוץ הופ במופע "כוח הקצב", עמדות לונה פארק, מופע קסמים, פיסול מסכות, מתחם משחקים ומתנפחים ועוד.