נצרת עילית לא תצא למחנה אימונים: "זה לא רציני"

המאמן ירון הוכנבוים: "אין מחנה אימונים כי אין כסף". הקבוצה פתחה את אימוניה עם תחושה אופטימית לאחר שהצליחה לשמור על המשכיות. חלוץ מכבי חיפה גל קעטבי הצטרף. שגיא מלול נשאר וישמש כשוער שני. ומדוע גיא דיין וחוליו סזאר לא הגיעו לאימון הפתיחה? צילום אבי רביבו

הפועל נצרת עילית פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2018/19 כשבמועדון מגלים שביעות רצון גדולה נוכח העובדה שהצליחו לשמור על המשכיות.
אחמד קסום הסכים להתפשר בדרישותיו וחתם על חוזה לשנתיים. גם החלוץ הצעיר של מכבי חיפה גל קעטבי שכבר היה בדרך לחדרה מליגת העל שינה כיוון והצטרף לקבוצה. השוער רותם פדידה לא יגיע לקבוצה לאחר שהשוער שיא מלול הודיע שהוא נשאר וישמש כשוער שני. כעת בצוות המקצועי ממקדים את החיפושים אחר בלם ומגן שמאלי להרכב.
הרכש הטרי יובל שאוט התקבל באימון הפתיחה ע"י האוהדים עם זר פרחים. מי שנעדרו מאימון הפתיחה היו גיא דיין (חופשה משפחתית באילת) והחלוץ הברזילאי חוליו סזאר שעדיין לא שב מביקור מולדת.
בעניין אחר. בשל הקיצוץ בתקציב, שמוערך בכ-500 אלף שקלים, בנצרת עילית קיבלו החלטה לוותר על מחנה אימונים. "מצד אחד מביאים שחקנים בכירים כמו יובל שאוט, אבל מצד שני לא יוצאים למחנה אימונים שזה דבר בסיסי וחשוב. זה לא רציני לקבוצה בליגה הלאומית", מתחו ביקורת גורמים בסביבת המועדון.