נצרת עילית: כתב אישום נגד עו"ד שתקף את אשתו והרביץ לבנו עם אלת בייסבול

בחודש האחרון, החל הנאשם להגביר את האלימות והאיומים כלפי האישה בין היתר במשרדם המשותף, בביתם וברכבם, כל זאת על רקע דרישתו שתתגרש ממנו

פרקליטות מחוז צפון (פלילי), באמצעות עו"ד אוהד כהן, הגישה היום לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב נצרת עילית (50) בגין תקיפת קטין, תקיפת בת זוג, סחיטה באיומים ובכוח.
על פי כתב האישום, הנאשם שהינו עו"ד הפעיל מספר רב של פעמים מסכת קשה ומתמשכת של איומים, השפלות ואלימות כלפי אשתו שגם היא עו"ד ובנם הקטין בן ה-17. כתוצאה מהאלימות, נגרמו לאישה ולקטין חבלות ובחלק מן הפעמים אף נאלצה האישה לנטול משככי כאבים וכדורי הרגעה.
בחודש האחרון, החל הנאשם להגביר את האלימות והאיומים כלפי האישה בין היתר במשרדם המשותף, בביתם וברכבם, כל זאת על רקע דרישתו שתתגרש ממנו תוך שהיא מוותרת על כל רכושה, עבודתה וכי יהיה עליה לעזוב את הארץ. בין היתר איים הנאשם על האישה כי גם אם ייעצר על ידי המשטרה, ישתחרר בשלב מסוים ואז ירצח את האישה. מחששה הרב של האישה מהנאשם כי ירצח אותה, כתבה צוואה והפקידה אותה בידי קרובת משפחתה.


הנאשם דרש כי במסגרת הליך הגירושין אשתו תוותר על כל הרכוש שלהם כולל משרד עורכי הדין שהיא פתחה ותחזור לעיר מולדתה ברומניה רק עם בגדיה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהודעה של המשטרה נכתב כי לפני כשש שנים לערך, כאשר האם והבן הביאו הביתה חלקי פרקט שפורק מהמשרד הנאשם כעס מאד היכה את אשתו בראשה ובהמשך תקף את בנו וגרם לו לחבלות בעין ובצוואר.
באירוע נוסף לפני כחמש שנים שאל הנאשם את דעתה של אשתו לגבי יצירת אומנות מעץ שהביא הביתה. כאשר השיבה הקורבן כי היצירה לא לטעמה שבר הנאשם את יצירת האומנות ותקף את הקורבן באמצעות חלקי העץ מהיצירה ששבר עד אשר גרם לה לסימני חבלה ברגליים ובגב. במקרה אחר תקף הנאשם את בנו באמצעות אלת בייסבול וגרם לו לחבלות בעין וברגל.
"במהלך התקופה אחרונה דרש הנאשם כי במסגרת הליך הגירושין אשתו תוותר על כל הרכוש שלהם כולל משרד עורכי הדין שהיא פתחה ותחזור לעיר מולדתה ברומניה רק עם בגדיה. בכל פעם שסירבה איים עלה כי ירצח אותה וישרוף את אמה…בתאריך 3.12.17 בשעות הבוקר כשאשתו עוד שוכבת במיטה היכה אותה הנאשם בראשה ואחל לה "בוקר טוב" כשהוא מחייך", נכתב בהודעת המשטרה.
לאחר חקירה מקצועית פרקליטות מחוז צפון הגישה ביום ראשון כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים נגדו.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|