נצרת עילית: חיים אזולאי הלך לעולמו

חיים אזולאי, שהיה דמות מוערכת, אהובה ואהודה בעיר הלך הבוקר לעולמו. בין היתר הוא שימש כיו״ר החברה הכלכלית ויושב ראש קבוצת הכדורגל במשך שני עשורים. חברו ישראל פרץ אמר הבוקר: "חיים היה לי כאב וכחבר לאורך שנים רבות. הוא תמיד ידע לומר את המילה הנכונה מתוך דאגה אמיתית". צילום: ישראל פרץ

העיר נצרת עילית קמה הבוקר לשבת עצובה עם היוודע דבר מותו של חיים אזולאי, דמות מוכרת ומוערכת בעיר.
אזולאי ז״ל היה ממייסדי העיר ושימש כיושב ראש קבוצת הכדורגל המקומית לאורך כשני עשורים. כמו כן הוא שימש כמנכ״ל החברה לפיתוח נצרת עילית, חברה שהוא הקים ופיתח.
הצלם ישראל פרץ, בן העיר אמר הבוקר: "בכאב ובצער שמעתי על לכתו של חיים אזולאי ז״ל. חיים היה לי כאב וכחבר לאורך שנים רבות. הוא תמיד ידע לומר את המילה הנכונה מתוך דאגה אמיתית. לא רבים היו האנשים שחיים נתן להם להיכנס לליבו אבל מי שהצליח מצא חבר לחיים. חיים היה אחד ממייסדי העיר ולאורך שנים עמד בראש קבוצת הכדורגל המקומית ואף הביא אותה להישגים גדולים. הוא הקים וניהל את החברה לפיתוח ובראשותו הצליח לחולל שינוי בקהילה בעיקר משום שבתקופתו הוקם השוק העירוני וכמובן קאנטרי ספא עילית. בשנים האחרונות הוא חלה ומשפחתו הנפלאה – לא משו ממנו ועקבו בדאגה אחר מצבו של אביהם האהוב. ראש העיר רונן פלוט העניק בדצמבר האחרון את יקיר העיר לחיים אזולאי. את התואר העניק פלוט לחיים את התואר בטקס מרגש. אין לי ספק כי פועלו ותרומתו לקהילה לאורך שנים יבואו לידי ביטוי. תהיי נשמתו צרורה בצרור החיים״.