נצרת עילית גברה 4:2 על הפועל עפולה: "אנחנו נוגעים בחלום"

הקבוצה של ירון הוכנבוים התבססה בפסגה (פתחה פער של 5 נקודות) והיא נמצאת בדרכה הנכונה לליגת העל, וזאת אחרי ניצחון מתוק בדרבי מול הפועל עפולה 2:4. אכזבה קשה בעפולה: "התוצאה הסופית משקרת. אף פעם לא נעים להפסיד, בטח לא בדרבי"

דרבי לוהט באצטדיון בעפולה. מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית עשתה צעד משמעותי בדרך לליגת העל אחרי שגברה 4:2 בדרבי מול הפועל עפולה. למעלה מ-1,300 אוהדים הגיעו לראות את הקרב המסקרן ונהנו ממשחק קצבי ורווי בשערים. נצרת עילית, שלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים המשיכה במומטום החיובי והשיגה ניצחון שני ברציפות שמבסס את מעמדה בפסגה. נכון לעכשיו נצרת עילית פתחה פער של 5 נקודות מהפסגה והיא בדרך הנכונה לליגת העל.
הפועל עפולה, לעומת זאת, איבדה גובה במאבקי העלייה אחרי שרשמה הפסד שני ברציפות. לפני המשחק ערכו בעפולה טקס הוקרה לשחקן יובל שאוט שכיום משחק בהפועל נצרת עילית.

חגיגה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של נצרת עילית בסיום המשחק. "אנחנו עושים עונה גדולה. ככל שהמחזורים חולפים זה הופך להיות יותר מרגש ויותר מלחיץ. אנחנו ממש נוגעים בחלום ומקווים לסיים את העונה עם כרטיס לליגת העל", אמרו בנצרת עילית בסיום המשחק."
מנגד, בעפולה הייתה אווירה קשה במיוחד. "התוצאה הסופית משקרת. לא היה לנו מזל במשחק הזה. בנוסף, ההגנה שלנו פשוט פישלה במשחק הזה. אף פעם לא נעים להפסיד, ובטח לא בדרבי. אבל אין מה לעשות. צריכים לפרגן לנצרת עילית", אמר גורם בעפולה אחרי המשחק.

המשחק נפתחת בקצב מסחרר. בדקה ה-5 גיא דיין העלה את האורחים ליתרון, שהחזיק מעמד 10 דקות עד לשוויון של הבלם שי בן דוד שנגח ברחבה. בדקה ה-19 שוב היתרון חזר לנצרת עילית, כשהפעם אוהד רבינוביץ כבש בתוך הרחבה. אבל העפולאים שוב השוו ל-2:2 משער נהדר של עידן דוד שביצע מבצע אישי ברחבה. בדקה ה-50 האורחים מנצרת עילית שוב עלו ליתרון והפעם היה זה יובל אבידור שכבש את שערו החמישי ב-6 המשחקים האחרונים. בדקה ה-74 נצרת עילית סגרה את הסיפור כשגיא דיין כבש את השני שלו בפנדל מדויק והשלים צמד ומנגד הבלם שי בן דוד הורחק באדום. עפולה עוד הספיקה להגיע לכמה מצבים טובים אבל חוסר מזל מנע ממנע לצמק את התוצאה.

שמחת הניצחון בחדרי ההלבשה של נצרת עילית
חגיגות הניצחון בחדרי ההלבשה של נצרת עילית