נצרת: סיורים מודרכים ע"י מורי דרך ללא עלות

משרד התיירות מרחיב את הסיורים המוצעים בחינם לציבור הרחב

פרויקט הסיורים של משרד התיירות מתרחב מאתרי רשות הטבע והגנים אל הערים השונות, כאשר נצרת היא אחת מהן. מעתה יתקיימו ברחבי העיר נצרת סיורים מודרכים על ידי מורי דרך מוסמכים, אשר יוצעו לציבור בחינם – רק להירשם ולהצטרף.
לעיר נצרת יש פוטנציאל תיירותי גבוה, המתבטא במרכזי תרבות ובילוי הייחודיים שנמצאים בה. על כן, מתוך הרצון לאפשר חוויה שתוזיל את חופשתם בעיר ויחד עם זאת גם תספק למורי הדרך פתרון תעסוקתי, מתאפשרת כאמור ההרשמה גם לסיורים עירוניים.
כזכור, משרד התיירות מתקצב סיורים מודרכים לקהל הרחב בעלות כוללת של 25 מיליון שקלים. עשרות אלפי הסיורים מתבצעים במהלך ימות השבוע, באמצעות רשות הטבע והגנים, באתרי רט"ג וכעת גם בערים השונות.
שר התיירות יואל רזבוזוב: "לאחר שנתיים מאתגרות עבור תעשיית התיירות, יש לתושבי העיר נצרת הזדמנות גדולה לסייע למורי דרך וגם סוף סוף לצאת מהזום, לחזור לשפיות, לקחת את המשפחה והחברים ללא עלות, ולהנות מסיורים מודרכים בערים ובאתרי הטבע. אז קחו מורה דרך וצאו לטייל"
מנכ"ל עיריית נצרת, ד"ר שריף ספדי: ״מנכ״ל עיריית נצרת הביע הערכה למשרד התיירות ולרט״ג על הפרויקט החשוב. הסיורים המוצעים בחינם הביאו אל העיר נצרת קהל מגוון אשר הפיח רוח רעננה בעיר. במקביל סייעו למורי הדרך שלנו להמשיך ולפרנס את משפחתם. החל מסוף אפריל יחלו סיורי חינם גם בערבית״.
מנהל אגף מכירות ברשות הטבע והגנים, עמית לבקוב: "מברכים את הערים הנוספות על ההצטרפות לפרויקט החשוב שמספק עבודה לאלפי מורי דרך בגנים הלאומיים, ערים ומועצות ברחבי הארץ".