נפתלי בנט פתח את שנת הלימודים בויצו ניר העמק

שר החינוך "גנב" את ההצגה כששיחק כדורשער יחד עם נבחרת העתודה שבה חברים לקויי ראיה

בכפר הנוער ויצו ניר העמק פתחו ביום חמישי האחרון את שנת הלימודים עם נוכחות מכובדת של שר החינוך נפתלי בנט ופמלייתו. את הכפר ליוו לאורך כל הביקור התלמידים, המנהלת אסתי כהן וכן
אסתר מור נשיאת ויצו העולמית, פרופ' רבקה לזובסקי, יו"ר ויצו העולמית, דר' בני פישר מנהל המנהל לחינוך התיישבותי, עובד נור ראש מועצה אזורית גלבוע, יאיר ילובסקי מנהל מחלקת החינוך בגלבוע ומפקחי משרד החינוך. במהלך הביקור שתל בנט יחד עם נציגי ניר העמק עץ זית, מול האודיטוריום הישן, ובכפר הבטיחו להמשיך ולטפח אותו.
בהמשך התכנסו הנוכחים באולם הספורט הרב תכליתי בו נערך אימון של נבחרת העתודה של ישראל בכדור שער. בנבחרת חברים לקויי ראיה. השר בנט הפתיע את הנוכחים כשהחליט להצטרף למשחק ביחד עם השחקנים ותלמידי הכפר.

• השר התלהב מעבודת התלמידים בענפי המשק החקלאי

מנהלת הכפר אסתי כהן סיפרה כי היה זה משחק מרגש שגרם לחיוכים רבים בקרב המשתתפים. המשלחת החינוכית המשיכה משם לביקור של המשפחתון בכפר. מפגש מרגש נוסף נערך עם בוגרת המגמה ללימודי משטרה בבית הספר, שסיימה החודש את שירותה הצבאי ותתגייס למשטרה בחודש הקרוב.
השר בנט התרשם עמוקות גם מהפעילות המתקיימת במחלבת הכפר. במהלך המפגש התלמידים הסבירו לו כיצד הם מכינים גבינות והשר אף גלגל כמה כדורי גבינה, שאל שאלות על תהליך ההכנה והתלהב מכך שכל ילדי החטיבה העליונה עובדים ושותפים בענפי המשק החקלאי יחד עם לימודיים אינטנסיביים של מקצועות המתמטיקה (5 יחידות), ביולוגיה, פיזיקה, חקלאות ואנגלית.
"האורחים סיימו את הביקור עם חיוך, לא לפני שהענקנו להם תשורה קטנה בדמות דבש מהכוורות שלנו וכן גבינות טריות", סיכמו בכפר.