נערים ארצית עפולה מציגים: העלייה השנייה

מי שחתום על שתי העליות והוביל את הנערים היה המאמן רז אמיתי

קבוצת נערים ארצית של הפועל עפולה חגגה ביום ראשון עלייה שנייה תוך שנתיים לליגה הלאומית לנערים.
בשני המקרים מי שהוביל את הנערים היה המאמן רז אמיתי, 30, שאחרי קריירת כדורסל במחלקת הנוער והבוגרים של הפועל עפולה עבר בשנים האחרונות לצד השני וכאמור עושה חיל עם הקבוצות אותן הוא מאמן.
הרכב החלומות של עפולה כולל את: עידו יחזקאלי, יונתן לגון, טל אחרק, נועם ליבוביץ, תמיר אמיתי, ינון וזאן, נהוראי גרינברג, עמית וולבוביץ, ליאם ביטון, ליעוז מברט, ליעד גברי, יניב סויסה ועידן מדיזאדה.
רז מספר על רכבת ההרים שעברה הקבוצה העונה: ״את הליגה סיימנו במקום השני, במצב שאנחנו רחוקים משחק אחד מהמקום הראשון (משגב). במהלך העונה היו שבועיים בהם חלק מהסגל חלה בקורונה או היה פצוע ובאותם השבועיים הפסדנו 3 משחקים (כולל הדחה מרבע גמר גביע האיגוד). לשמחתנו במחזור האחרון כרמיאל ניצחו את כפר ורדים ניצחון שנתן לנו את המקום השני ואת המקום בפלייאוף. בכל התקופה הזו התמקדתי עם החבר׳ה בעיקר בצד המנטלי וברגע האמת הם ידעו להרים את עצמם ולשחק כמו אלופים. הגענו לפלייאוף של הקבוצות שסיימו במקום השני מכל חמשת המחוזות בנערים ארצית. בפלייאוף סיימנו במקום הראשון עם מאזן מושלם של 4-0 ובכך הבטחנו שוב את העלייה לנערים לאומית. אין הרגשה יותר טובה מלסיים עונה ככה. אני בעיקר שמח בשביל השחקנים המדהימים האלה שהקריבו מעצמם ועבדו קשה במהלך כל העונה למען הצלחת הקבוצה. אני מקווה שכבר בשנה-שנתיים הקרובות נראה את חלקם משתלבים באימונים ובסגל של הקבוצה הבוגרת. אני מבקש להודות לכל חברי בצוות המועדון של הפועל עפולה ובעיקר ליושב ראש המועדון יוסי מלכה שמאמין בי ונותן לי את הכלים להצליח עם הקבוצה".