נס גדול: נמצאה הנערה הנעדרת מנצרת עילית

לאחר חיפושים אינטנסיביים על ידי כוחות משטרה, הנערה נמצאה באפיסת כוחות באזור מיוער בסמוך לישוב אלון הגליל

סוף טוב- אותרה הנערה בת ה- 17 מנצרת עילית, שנעדרה מאז אתמול(חמישי- 24.05). הנערה נמצאה באזור מיוער בסמוך לישוב אלון הגליל במצב של אפיסת כוחות.
כאמור, בעקבות היעלמותה של הנערה שנראתה בפעם האחרונה בקריית מוצקין בשעות הערב המאוחרות, התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל, על הקטינה שטרם חזרה לביתה, ומכאן עלה עלה החשש הכבד לשלומה מכיון שמעולם לא נעדרה קודם לכן.
אנשי משטרת ישראל פתחו מיד בסריקות לאיתור הקטינה, כאשר במקביל נפתח חפ"ק והחלה חקירה מקיפה תוך הפעלת יחידות ואמצעים מתקדמים לאיתורה.

רגע מציאת הנערה הנעדרת על ידי הכוחות  שסרקו את האיזור המיוער בסוך לאלול הגליל
רגע מציאת הנערה הנעדרת על ידי הכוחות שסרקו את האזור המיוער בסמוך לאלון הגליל

בסריקות הנרחבות אחר הנעדרת, השתתפו עשרות רבות של שוטרים ביחד עם מתנדבים, כלבנים ואזרחים, שסרקו רגלית אזורים שונים בהם הועלתה ההשערה להימצאותה של הנערה הנעדרת וזאת בסיוע מסוק משטרתי מהיחידה האווירית של משטרת ישראל.
הבוקר, בעקבות חקירה שהעלתה כי הנערה נראתה לאחרונה בישוב אלון הגליל, החלו השוטרים עם מתנדבים, אזרחים ורב"ש הישוב לסרוק את הישוב וסביבותיו בליווי המסוק המשטרתי.

חילוץ הנערה להמשך טיפול רפואי בביה"ח רמב"ם
חילוץ הנערה להמשך טיפול רפואי בביה"ח רמב"ם

בסמוך לשעה 11:00 איתר המסוק המשטרתי את הצעירה באזור מיוער והכווין את הכוחות שהשתתפו בסריקות למקום המצאתה.
כאשר הגיעו השוטרים אל הנערה, מצאו אותה כאשר שהיא באפיסת כוחות, ולאחר טיפול ראשוני על ידי צוות רפואי חילצו אותה מהמקום להמשך טיפול.בבית החולים רמב"ם

עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

|