נסיעה מתוקה: הנהג הוותיק שיצא לגמלאות הופתע ע"י בנו

אבישי סגל מעפולה, חגג אמש את יציאתו לגמלאות מ"אגד" בנסיעה אחרונה בקו 821 מעפולה לרעננה. בטרם "ירידתו מההגה" בנו עמית הפתיע אותו בסוכרייה לכל נוסע ובדרך חזרה הצטרף לנסיעה באוטובוס גם בנו איתי

הנוסעים אמש בקו 821 של אגד, מעפולה לרעננה, היו עדים למחווה משפחתית מרגשת, לציון פרישתו של הנהג הוותיק אבישי סגל, תושב עפולה, אב לחמישה. סגל, 67, עבד באגד במשך 37 שנים תמימות במסירות רבה והוא זכה להערכה רבה מחבריו לעבודה ומהנוסעים.
זמן קצר לאחר יציאתו את התחנה המרכזית, בדרך לנסיעתו האחרונה, החליט בנו עמית להפתיע אותו במחווה מתוקה ומרגשת כשהניח על כל מושב סוכריה ופתק מודפס עם ציון שמו של אביו. המחווה הובילה את הנוסעים להרבות באיחולי הצלחה – עם יציאתו של סגל לגמלאות.

הסוכרייה שקיבל כל נוסע בקו
הסוכרייה שקיבל כל נוסע בקו

"עבדתי באגד קצת יותר מ-37 שנים", סיפר סגל, "הנסיעה האחרונה לפני הירידה מההגה של אגד הייתה אכן מרגשת בעקבות המחווה של בני עמית בן ה-27 ומההצטרפות של בני איתי בדרך חזרה מרעננה לעפולה".
"המחווה של בנו של הנהג, לצד התרגשותו, ריגשה אותי מאוד", סיפרה דליה אמסלם, אחת הנוסעות, "מי ייתן ונמשיך לשמוע ולראות סיפורים כאלה גם בעתיד", הוסיפה.
בהמשך חגג אבישי יחד עם בני משפחתו וחברי אגד בתחנה וקיבל תעודת הוקרה.
אמיר אליהו, מנהל הסניף: "במשך שנים אבישי השקיע ונתן הכל מעצמו לעבודה. הוא התמיד, היה מסור, נאמן וחרוץ והכי חשוב, הוא היה ישר. אבישי ביצע את עבודתו באהבה גדולה עד יומו האחרון באגד.
בשמי ובשם כל נהגי סניף העמק אנו מאחלים לו מכל הלב הצלחה בדרכו החדשה".

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|