ניר קפלן: "יוצאים לדרך עם אמונה גדולה בסגל השחקנים"

מאמן הפועל עפולה ניר קפלן משדר אופטימיות גדולה לקראת עונת 2018/19: "הצלחנו לבנות קבוצה עם הרבה שחקנים מגוונים שמסוגלים לשחק במספר עמדות, דבר שיאפשר לנו להיות ורסטיליים ולשחק עם הרכבים שונים ומגוונים"

הפועל עפולה בכדורסל החלה השבוע את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2018/19, כשברקע נשמעים קולות אופטימיים במיוחד. במהלך השבוע התאמן הסגל הישראלי ולקראת סוף השבוע הקרוב צפויים לנחות בארץ שני הזרים ובן קרטר המתאזרח. את סגל הקבוצה בנה הצוות המקצועי שכולל מלבד המאמן ניר קפלן את עוזריו רן עקיבא ויוסי יוסף. הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה הכוללת את אלי אמיתי, עומרי שכטמן ואהרון קנר ובראשה עומד היו"ר יוסי מלכה-עשו הכל כדי לבנות קבוצה חזקה ואטרקטיבית שתחזיר את הקבוצה לצמרת הליגה הלאומית. וזאת אחרי כמה עונות לא פשוטות בלשון המעט, ובמיוחד אחרי עונה מביכה שכמעט הסתיימה בירידת ליגה.

סגל ישראלי מוכשר וזרים בעלי ניסיון

הסגל הישראלי החדש מונה את מוריאל לוטאטי בוגר מחלקת הנוער שחתם לשלוש עונות בקבוצה, מקסים קיקוס, ירין איינהורן, רום קורנליוס, דולב דראפיץ", גיא פרבר ובן קרטר. הזרים של הקבוצה הם קאהים סירייט ומאני אטקינס, ששיחקו בעברם בליגה הטורקית בהצלחה רבה.
לקראת תחילת אימוני הקבוצה סיכם מאמן הקבוצה ניר קפלן את ההכנות וחשף חלק מהציפיות שלו לעונה הקרובה: "אני מאוד מרוצה מהסגל שבנינו. מתחילת הדרך שמנו דגש על הפן המקצועי ובעיקר על הפן האנושי ואני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית. אנו יוצאים לדרך עם אמונה גדולה בסגל ומצפים כבר להיפגש ולהתחיל לעבוד".
עוד הוסיף ואמר המאמן קפלן שבעונה שעברה אימן בהפועל מגדל העמק/יזרעאל: "הצלחנו לבנות קבוצה מגוונת עם הרבה שחקנים רעבים שבאים עם מוטיבציה גבוהה המסוגלים לשחק במספר עמדות, דבר שיאפשר לנו להיות ורסטיליים ולשחק עם הרכבים שונים ומגוונים".

 

 

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|