"ניערו את אבק הקורונה": הישג מרשים לקבוצת הכדורשת "היזרעאליות" בטורניר בשרון

במסגרת החזרה לשגרה של ענפי ספורט לא תחרותיים ולאחר כמעט שנה של הפסקה של טורנירים רשמיים, איגוד הכדורשת פתח טורניר לקבוצות מכל הארץ ברמה של ליגה לאומית ועל. קבוצת הכדורשת ה-"יזרעאליות" שחזרה לאימונים סדירים, אבל עדיין "מנערת את אבק הקורונה", החליטה להירשם בכדי לחוות שוב כדורשת ולקבל קצת "אנדרנלין תחרותי".
במסגרת זו התחרתה הקבוצה בשבת האחרונה בתחרות במועצה האזורית דרום השרון.
במהלך הטורניר התחרו שחקניות הקבוצה – בחמישה משחקים – מול חמש קבוצות ברמה הגבוהה ביותר. משחק הגמר היה מול קבוצת "אוממה" שנחשבת לקבוצה מובילה בענף. בתום המשחק שכלל המון רוח לחימה ואנרגיות זכו שחקניות קבוצת ה"יזרעאליות" לנצח ולהגיע למקום הראשון בתחרות. השחקניות ציינו כי הן שמחות לחזור ולהרגיש קצת שגרה אחרי שנה הקורונה המטורפת – שהותירה בהן הרבה געגוע למגרש הכדורשת.
קפטנית הקבוצה יעל מלר: "אחרי שנת קורונה, שצמצמה ובחלק מהזמן הגבילה לחלוטין את חווית הכדורשת, היה לנו כיף אדיר להיפגש שוב עם קבוצות אחרות, לעלות על המגרש ופשוט לשחק".
גיא שמאי, מאמן הקבוצה: "אני מאוד שמח לחזור לפעילות ביזרעאליות. אין ספק שהחזרה לשגרה ולחיים נורמאלים, חוזרת גם דרך חיים ספורטיביים. בטורניר שיחקנו נגד קבוצות- חלקן מהליגות הבכירות יותר ולשמחתינו הציגו הבנות יכולות גבוהות, מה שהוביל לניצחון בטורניר וזכייה במקום הראשון. ברור שיש לנו עוד כברת דרך לעשות על מנת להגשים את החזון והרצון של בנות הקבוצה והעפלה לליגות גבוהות יותר".