נחנך מבנה חדש לנקודת ההזנקה של מד"א בכפר תבור

יוסי דולה, ראש המועצה היוצא: "לפני כשנתיים פתחנו את נקודת ההזנקה של מגן דוד אדום בכפר תבור. הבנו שזה שירות שמחויב במציאות ולכן פעלנו לבנות לו אכסניה ראויה." צילום: מד"א

בטקס חגיגי שהתקיים במועצה המקומית כפר תבור נחנך בשבוע שעבר המבנה החדש של תחנת מגן דוד אדום. התחנה היא חלק ממבנה חדש שנבנה על ידי המועצה המקומית וקומת הקרקע שלו יועדה לטובת נקודת ההזנקה של מד"א. בטקס שבמהלכו נקבעה מזוזה בכניסה לנקודת ההזנקה השתתפו ראש המועצה היוצא של כפר תבור יוסי דולה, ראש המועצה הנכנס עודד הלפרן, מנהל מרחב גלבוע במד"א יוסי פחימה, חברי מועצה ועובדי ומתנדבי מרחב גלבוע של מד"א.

האמבולנס בנקודת ההזנקה של מד"א בכפר תבור פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ביעילות ובמקצועיות במטרה להציל חיי אדם בכפר תבור וישובי הסביבה ובציריים המרכזיים הסובבים אותו. במסגרת פעילות הארגון במועצה ציין ראש זרוע התגובה המיידית במרחב ירדן של מד"א יוסי חלבי שמתגורר במקום, כי בקרוב כחלק מהפעילות הרחבה של מד"א בכפר תבור צפוי להיפתח קורסי עזרה ראשונה לבני נוער בחג החנוכה במבנה החדש.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


יוסי דולה, ראש המועצה היוצא: "לפני כשנתיים פתחנו את נקודת ההזנקה של מגן דוד אדום בכפר תבור. שנתיים בהן למדנו על הפעילות החשובה, הרצינות של הצוותים והתרומה הגדולה לקהילה אצלנו בכפר בנוכחות של צוות רפואי 24/7 שדרוך ומוכן, לרבות שירותים לסביבה הקרובה לנו. הבנו שזה שירות שמחויב במציאות ולכן פעלנו לבנות לו אכסניה ראויה. אנו נוהגים לומר "בעזרת השם שלא נזדקק", אך טוב שיש את הנקודה החדשה שתיתן את המענה לכל צרה שלא תבוא. אני מודה להנהלת מד"א על שיתוף הפעולה, על הרצון והתרומה שלהם שהניבו פרויקט מאוד מוצלח לטובת קהילה כפר תבור והסביבה".

יוסי פחימה, מנהל מרחב גלבוע במד"א: "תודה לראש המועצה היוצא יוסי דולה על שיתוף הפעולה עם מד"א והקצאת המבנה החדש עבור מגן דוד אדום. אני בטוח כי התחנה החדשה תאפשר לעובדי ומתנדבי מד"א תנאים טובים יותר להצלת חיי אדם. אני מצפה להמשך עבודה פוריה ושיתוף פעולה עם ראש המועצה הנכנס, עודד הלפרין."