נותנת לשמש לעבוד עבורה: שמרת הזורע התקינה מערכת סולארית ענקית על גג מבנה החברה

כ- 2800 מ"ר של פאנלים סולאריים הותקנו לאחרונה על גג המבנה התעשיתי החדש של החברה בפארק בר לב שבצפון בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח. ההשקעה המניבה תייצר לשמרת הזורע הכנסה בלתי מבוטלת עם ROI של כ-5 שנים ותמקם את החברה ברשימת החברות המשקיעות באנרגיה   ובעתיד ירוק יותר לישראל

בעוד שבעולם, תחום האנרגיות המתחדשות הולך ומתחזק, במדינת ישראל שטופת השמש, 50% מזיהום האוויר נגרם עדיין משימוש בפחם ובגז לייצור חשמל ועל אף התחייבותה של המדינה בעקבות הסכם פריז 2016, שלפיו עד 2020 , 10 אחוזים מהחשמל בישראל יופק ממקורות מתחדשים, אנחנו עדיין רחוקים מאוד מייעד זה.
למאמץ הפיכתה של מדינת ישראל לירוקה יותר מצטרפת רשת הרהיטים ועיצוב הבית ״שמרת הזורע״, אשר השלימה בימים אלו פרויקט התקנת מערכת סולארית על גג המבנה התעשייתי שלה בפארק תעשיות בר לב שבצפון בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ₪.
חברת סאן גרין מערכות סולאריות בע״מ, מהחלוצות בתחום, שזכתה במכרז, התקינה על גג המבנה התעשייתי של שמרת הזורע המשתרע על פני 7,700 מ"ר פאנלים סולאריים בשטח של כ- 2,800 מ"ר תוך שהיא נדרשת לעמוד לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ברמת האיכות, הביצועים, הנראות והאחריות.


שמרת הזורע היא מקבוצת "ויסמן אחזקות", המנוהלת על ידי האחים נחום ואריה ויסמן. הקבוצה  היא מהגדולות והמובילות בענף הריהוט בישראל וממש לפני קצת למעלה משנה הוקם המרכז התעשייתי החדש של הקבוצה בפארק בר לב שבצפון,  בהשקעה כוללת של כ- 10  מיליון דולר


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


מהנהלת שמרת הזורע נמסר כי "כל מ"ר שחשוף לשמש יכול לייצר הכנסה בלתי מבוטלת עם Roi של כ- 5 שנים. מערכת סולארית למבנה תעשייתי שכזה מהווה כיום השקעה מניבה במיוחד, עם מינימום משאבים ומינימום התעסקויות. מדובר במערכת 280 קוט״ש כאשר הקונסטרוקציה היא תוצרת סולאר פרו, הפאנלים תוצרת Ja solar (Tier1) מהמתקדמים בעולם עם אחריות כפולה של 25 שנה בייבוא ראלקו והממירים תוצרת SolarEdge.
התקנת מערכת סולארית הפכה לאחת ההשקעות החכמות והמניבות. מדובר בהשקעה חד פעמית עם שקט כלכלי לאורך זמן ובנוסף מדובר בצעד משמעותי בהפיכתו של העולם לירוק יותר ושמירה על כדור הארץ מזיהומי אוויר למיניהם.