נותנים כבוד: הפועל עפולה במקום הראשון בליגה הלאומית בכדורסל

פתיחת העונה עוררה ציפיות גם אצל הנהלת הקבוצה, וגורמים במועדון מבהירים שהמטרה העיקרית היא עליית ליגה. מאת יובל יוספי

היה זה שבוע מוצלח עבור הקבוצות העפולאיות. יום לפני ניצחון הבכורה של הפועל עפולה בכדורגל, היה זה תורה של קבוצת הכדורסל המקומית, שרושמת פתיחת עונה מרשימה ומסומנת כמועמדת בכירה לעליית ליגה. עפולה יצאה למשחק חוץ ביום ראשון האחרון נגד אליצור נתניה ורשמה ניצחון 77-75 שביסס אותה במקום הראשון בליגה הלאומית, במשחק שפתח את המחזור. לייסדריוס דאן הוביל את קלעי עפולה עם 29 נקודות (4 מ-5 לשלוש), בן קרטר הוסיף 17 נקודות ו-9 ריבאונדים. קבוצת הכדורסל ממשיכה להסב נחת לתושבי העיר, בניגוד למה שמתרחש עד כה בקבוצת הכדורגל. מאמן הקבוצה ניר קפלן, שהמשיך לעונה שנייה בתפקיד, הצליח לייצר קבוצה איכותית וחזקה ועד כה נראה שהשילוב ממשיך לעבוד נהדר. קפלן וחניכיו רושמים ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, ובשבת הם יארחו באולם העירוני בעפולה עלית את מכבי רעננה בשעה 20:30. במועדון מצפים למשוך כמות גבוהה של אוהדים, שתיתן רוח גבית לקבוצה.
"לקהל יש חלק גדול בהצלחת הקבוצה. הם תומכים בשחקנים ומעודדים בכל הכוח, ואנחנו מקווים שפתיחת העונה הטובה תביא להיכל עוד אוהדים", אמרו במועדון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


דאן לייס התייחס לפתיחת העונה המרשימה של הקבוצה ואמר: "פתחנו את העונה בצורה קבוצתית מצוינת. אנחנו עובדים קשה כדי להיות מוכנים לעונה הארוכה שמצפה לנו. אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה ולכן אנו צריכים להמשיך לעבוד ולהשתפר".
פתיחת העונה עוררה ציפיות גם אצל הנהלת הקבוצה, וגורמים במועדון מבהירים שהמטרה העיקרית היא עליית ליגה. "אנחנו צריכים לשאוף לעליית ליגה. סגל השחקנים במועדון נבנה בצורה שתעזור לנו להיאבק על העלייה, וכרגע זה נראה בכיוון הנכון", סיכמו בהנהלת המועדון. יהיה מעניין לראות, אם בסוף העונה, דווקא קבוצת הכדורסל תרשום העפלה מרשימה לליגת העל, ותחליף את שאיפותיה של אחותה מהכדורגל.