נותן את הנשמה ואת הלב

בתיה, תושבת הצפון וחולת בסוכרת נעורים, נעזרת בימים אלה בנריה מלייב, הבעלים של "מדרסים 2000" בעפולה שמקל עליה בעזרת הידע המקצועי הרב שלו ויצירת מדרסי גבס מיוחדים ומותאמים אישית. "אין יותר מסופק ומאושר ממני כשאני עוזר ללקוחות שלי", אומר נריה

בשנים האחרונות מתמודדת בתיה, תושבת הצפון עם אתגרים רפואיים מורכבים, בין היתר נוכח היותה חולה בסוכרת נעורים ובנוסף בבעיות רפואיות ברגליה. בעקבות כך היא נאלצת בין היתר להתנייד בכסא גלגלים.
לפני כשלוש שנים, בטרם מצבה הרפואי הורע, היא נעזרה בשירותיו המקצועיים של נריה מלייב מ"מדרסים 2000" שאכן הקל עליה ובימים אלה הוא עושה זאת שוב.
"בעבר כבר עזרתי לב' בהתאמה של מדרסים מיוחדים בשל הבעיות עמה היא מתמודדת. היא הודתה לי רבות ולאחרונה היא שבה אליי שוב בכדי שאסייע לה", סיפר השבוע נריה, "היא מתמודדת עם לא מעט קשיים בעקבות המצב הרפואי שלה ומגיעה אלינו לעפולה במיוחד. אני יודע שהיא מאוד מעריכה את העבודה המקצועית שלי והכי חשוב את האמון. בגלל זה אמרתי לה שאני מוכן להשיב לה את כספה חזרה, באם מדרסי הגבס המותאמים אישית שאעשה לה לא יקלו עליה. אין יותר מאושר ממני שאני עוזר לכל לקוח באשר הוא. זה מספק אותי וממלא אותי. אני מזמין כל אדם שסובל מכאבים להגיע למכון ולהיעזר בנו".
לבתיה, המון המון מילות הערכה לנריה: "אין ספק שנריה הוא איש מיוחד, תמיד הוא עוזר, מקל ומסייע", היא אומרת: "הגעתי אליו שוב למכון לאחר שהוא עזר לי בתקופה שהתגוררתי באזור העמק. המדרסים המיוחדים שלו עוזרים לי עם ההתמודדות המורכבת ברגליי, ביציבות ובעומסי המשקל שיש לרגליים. המצב הנוכחי שלי יותר מורכב אבל כל עזרה היא מבורכת עבורי ועל כן תודתי נתונה לו. כולי תקווה שבעתיד אצליח קצת ללכת ולהרחיב את התפקוד. אני גם יכולה לציין שבזכותו פחתו לי הכאבים ברגליים".

 

מרגש: קהילת קיבוץ גבים נפרדה מקיבוץ מזרע ומאנשי החינוך

|

עפולה: סינגל שני ליוצר אורי דנינו

|

העמק: שירות חדש וייחודי בצפון לטיפול בגידולים שפירים בבלוטת התריס

|