נוף הגליל: מסייעים לעסקים ביציאה ממשבר הקורונה

בנוף הגליל ננקטו מספר צעדים בכדי לסייע לבעלי העסקים הקטנים והבינויים בעיר להשתקם מפגיעת הקורונה, בשיתוף עם "מעוף", מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה. צילום: מעוף

שיתוף פעולה בין עיריית נוף הגליל ומעוף- מערך השטח הארצי של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, למען בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בעיר שנפגעו ממשבר הקורונה, זאת במסגרת הקמת צוות מיוחד שהקים רונן פלוט ראש עיריית נוף הגליל, עבור סיוע לעסקים, בראשו עומד סרגי זלוטניק מנכ״ל מנהלת אזור התעשייה ציפורית.
כמו כן, עיריית נוף הגליל יצאה בקמפיין לעידוד קניות ורכישת שירותים בעיר "לקנות מקומי זה צו לאומי" וכן העניקה פרסום חינם לכל העסקים בעיר באתר העירייה, באפליקציה העירונית ובעמודי הפייסבוק העירוניים. לצורך כך העירייה הקימה אינדקס עסקים באתר ובימים הקרובים ייפתח גם פורטל עסקים מקומיים. בנוסף, יזמה מתן העדפה לעסקים מקומיים ברכש העירייה ושלוחותיה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כחלק משיתוף הפעולה מתקיימים סיורים יומיים בין בעלי עסקים במטרה לשמוע את צרכיהם ולסייע בשיקומם, השבוע סיירו – סרגי זלוטניק מנכ״ל אזור התעשייה ציפורית וראש הצוות המיוחד שהוקם למען העסקים, ריאד איברהים סמנכ״ל מחוזות במשרד הכלכלה והתעשייה ושקד גולדמן ראש תחום עסקים בינוניים במעוף לעסקים, ששמעו מבעלי העסקים על התקופה הקשה שעברו, בין היתר פגשו את עלי הוארי הבעלים של חדר הכושר "ספארטה" שבירך על פתיחת חדרי הכושר על פי ההנחיות החדשות אך עדיין ציין שקיים קושי בהליך החזרה לשגרה.
הצוות ערך מיפוי של כל הצרכים הדחופים במטרה למקד את הסיוע שיhנתן להם לטובת חזרה לשגרת עסקים מהר ככל שניתן. צוות מעוף ימשיך וינגיש את השירותים לעסקים, כגון מסלולי מימון, סדנאות מקוונות ב-zoom, ייעוץ עסקי פרטני ליציאה ממשבר הקורונה ועוד.

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|