נוף הגליל: "התקציב? בערך 60 אחוז מהתקציב של אשתקד"

הפועל נוף הגליל (נצרת עילית) פתחה את אימוניה במגרש בכפר כנא עם צוות מקצועי חדש וסגל דליל. המנכ"ל גיל ברעם: "החתמות? יש כרגע שלד מהעונה החולפת וכמובן שנביא עוד שחקנים. אנחנו לא בלחץ. מאבקי תחתית? אני תמיד חושש מזה. זה האופי שלי"." צילום: אבי רביבו

הפועל נוף הגליל (נצרת עילית לשעבר) פתחה השבוע את אימוניה במגרש בכפר כנא עקב השיפוצים הנרחבים באצטדיון 'גרין', והשינוי הבולט באימון נראה דווקא מכיוון הצוות המקצועי החדש-שכולל את המאמן איתי מרדכי, עוזר המאמן מנו הרוניאן, מאמן הכושר עומרי אלמקייס ומאמן השוערים דודי גיל. בקבוצה אומנם עדיין רדומים קצת בכל הקשור למסע החתמות, אבל עם זאת ראשי המועדון לא ממש מוטרדים, שכן יש שלד טוב שממשיך מהעונה שעברה. השלד הקיים כולל בין היתר את ראובן גל, יובל אבידור, שגיא מלול (שוער) גיא דיין, פדרו פטראצי, אחמד קסום וים כהן. המנכ"ל גיל ברעם התייחס לסגל הקיים ואמר: "אנחנו לא בלחץ בכלל. יש לנו שלד טוב וזה חשוב מאוד. אני מאמין שנבנה קבוצה טובה. ברור שנצטרך להביא עוד שחקנים. השאיפה שלי זה לראות קבוצה צעירה". לגבי השאלה האם הקבוצה עלולה להיאבק בתחתית בעונה הבאה, הגיב ברעם: "את האמת אני מסוג האנשים שכל שנה מפחד ממאבקי תחתית. זה האופי שלי".

במועדון קיבלו החלטה עקרונית לוותר על מחנה אימונים, וזאת בשל התקציב המוגבל. "התקציב שלנו העונה זה בערך משהו כמו 60 אחוז מהתקציב של אשתקד. זה בסדר. יש עונות שצריכים לדעת לחסוך וזה הזמן. מחנה אימונים בחו"ל? לא דיברנו על זה בכלל.אולי נעשה משהו בארץ אבל יכול להיות שנוותר גם על זה. העיקר לשלם בזמן ולעמוד בהתחייבויות. לשמור על מסגרת תקציבית זה הדבר הכי חשוב".

 

 

 

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|