נוף הגליל: המשטרה נעזרה בכוחות כיבוי לעצור מסיבה רועשת

מוזיקה מחרישת אוזניים הטרידה את מנוחת השכנים ברחוב חרוד ולאחר התערבות המשטרה שלושה צעירים עוכבו לחקירה בחשד להקמת רעש. צילום: דוברות המשטרה

בראשית השבוע התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על מוזיקה מחרישת אוזניים ברחוב חרוד בנוף הגליל.
השיטור העירוני הגיע למקום, איתר במהירות את הדירה והורה לצעירים להפסיק את המוסיקה שהטרידה את השכנים.
הצעירים לא נענו לקריאות השוטרים, לא פתחו את דלת הדירה והמשיכו במסיבה תוך כדי השמעת מוסיקה בעוצמת קול גבוהה – באמצעות מערכת הגברה.
לבסוף נאלצו השוטרים להזמין כוחות כיבוי אשר פרצו את דלת הדירה. לאחר מכן השיטור העירוני נכנס לדירה, הפסיק את המוסיקה, תפס את מערכת ההגברה ועיכב לחקירה שלושה צעירים בשנות העשרים לחייהם.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


מדוברות המשטרה נמסר כי כחלק משיפור השירות לאזרח הוחלט על מתן דגש באכיפת עבירות הפוגעות באיכות החיים של התושבים וביניהם הקמת רעש בדגש על חודשי הקיץ.
על פי החוק חל איסור על הקמת רעש, ואיסור להפעיל מכשיר קול בין השעות 14:00-16:00 בצהריים, ובין השעות 23:00 בלילה ל-07:00 בבוקר למחרת, באזורי מגורים.
בהודעה של דוברות המשטרה נמסר: ״משטרת ישראל תמשיך לבצע פעולות אכיפה הכוללות קנסות, תפיסה של ציוד הגברה ואפילו חקירה פלילית, למען רווחת האזרח. המשטרה מבקשת מהציבור בדגש על הורים לבני נוער לדאוג כי ילדיהם ינהגו על פי חוק ותוך גילוי רגישות לתושבים בדגש על חופשת הקיץ.