נוער עפולה: צ'יפים בגופייה, שני זרים נבחנים והדאגות של אומנסקי

ראשי מחלקת הנוער החליטו לעקוב בצורה מקצועית אחרי קבוצת הנוער ולשם כך הכניסו בעזרת גיורא אנטמן מערכת צ'יפים חכמה. בלם וחלוץ זרים צפויים להגיע למבחנים בנוער. ושבוע לפני פתיחת העונה ההכנות של קבוצת הנוער נפגעות בגלל שחצי מההרכב מגויס לטובת הקבוצה הבוגרת. צילום: אבי רביבו

עם הפנים קדימה: מחלקת הנוער של הפועל עפולה ובמיוחד קבוצת הנוער שלה-ממשיכות במסע השדרוגים לקראת העונה הקרובה. כחלק מהרצון למנף את ההצלחה של אשתקד הוחלט כי שני מאמני כושר מובילים ילוו את המחלקה: שרון כץ ודוד מומברם. בנוסף, קבוצת הנוער קיבלה השבוע עוד שדרוג רציני, כאשר שוער העבר גיורא אנטמן הגיע לפגישה מקצועית עם ראשי המחלקה עמי אסייג, אלעד בראון ושרון כץ, וזאת המטרה להכניס בעונה הקרובה צ'יפים חכמים בגופיות השחקנים. "המטרה היא למדוד הכל בצורה הכי מקצוענית שיש בדיוק כמו שעושים ברמות הכי גבוהות שיש ולהוציא דוחות על כל שחקן שמשחק", אמרו במועדון.

כמו כן, בימים אלה ראשי המחלקה מנסים להנחית בקבוצת הנוער שני שחקנים זרים למבחנים, בלם וחלוץ. אחד מהם צפוי לחתום במידה ויותיר רושם חיובי, ובהמשך יהיה ניתן גם לשלב אותו בבוגרים. "המטרה היא לבנות אותם וגם לשלב אותם לקבוצה הבוגרת", כך אמרו במחלקה.

בתוך כך, קבוצה הנוער שתשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית, תפתח את העונה שלה בשבוע הבא עם משחק גביע מול כפר כנא ושבוע לאחר מכן תפגוש בליגה את באקה. המאמן דניאל אומנסקי, שידוע בתור טיפוס קפדן שעושה הכנה מקצועית ורצינית לקראת כל משימה, מוטרד מאוד נוכח העובדה שמרבית שחקני ההרכב שלו מגויסים לטובת הקבוצה הבוגרת, דבר שפוגע בהכנות של קבוצת הנוער לליגה הלאומית שנחשבת לליגה מאתגרת מאוד.

יש לציין כי בגלל הבעיות מול הבקרה לא מעט שחקנים מקבוצת הנוער של עפולה משולבים בקבוצה הבוגרת. כדוגמת, אנדי תחאוחו, רוי הקר, נארת חאחו, חן אלבז ונועם אמסלם. אותם שחקנים צעירים שנזרקו למים עמוקים עושים עבודה ראויה להערכה.