נוער-על גלבוע מעיינות: האליפות תוכרע בתל אביב

אמש התקיים המשחק השני בסדרת גמר אליפות נוער ליגת העל, גלבוע שניצחה את הפועל תל אביב בחוץ, הפסידה לת"א שהשוותה את הסדרה ל- 1:1 לאחר ניצחון באולם עין חרוד בתוצאה 70:60. בלט בשורות גלבוע מעיינות ה-MVP של הליגה ניב למפרט עם 28 נק' ן- 12 ריב. משחק המכריע יתקיים ביום שישי בשעה 14:00 בתיכונט בת"א. צילום: רום שקד

אתמול(שלישי) התקיים באולם עין חרוד בגלבוע לעיני אולם גדוש באוהדים מגלבוע ומתל אביב, המשחק השני בסדרת גמר אליפות ליגת העל לנוער הטוב מבין שלושה, בין נוער-על גלבוע מעיינות ומאמנם ניב שנקמן לבין נוער הפועל תל אביב.
למשחק התייצבו חניכיו של שנקמן  כזוכי גביע המדינה ואלופי ליגת התיכוניים בהזדמנות חד פעמית לזכות בטריפל חסר תקדים והיסטורי בליגה. הכול היה מוכן להכתרת האלופה החדשה מהגלבוע שהיו הפייבוריטים, אנשי איגוד הכדורסל, היו בהיכון עם הגביע, אווירה צבעונית ועידוד בשתי מחנות האוהדים, אנשים כדורסל בכירים שבאו לצפות בדור העתיד, אבל מי שקלקל את החגיגה היו שחקני הפועל תל אביב שהתכוננו היטב למשחק והצליחו להעביר את ההכרעה לביתם בתיכונט. השוטינג המוכשר זיו וייסמן ממולדת נקלע לערב נוראי עם 12 החטאות מהשלוש, אבל חיפה על כך מעט עם 6 סלים מהצבע, 8 ריב' ו-4 אס'. את ברמן שמשחק קודם צלף מכל פינה הצליחו העירוניים מתל אביב לנטרל, להשאיר אותו רק על 6 נק' ולהוציא אותו בחמש עבירות. היחידי שהיה מעל כולם הוא ה-MVP של הליגה ניב למפרט שעשה דאבל פיגרס עם 28 נק' ו-12 ריב' ו-2 חט'.
עד למחצית גלבוע מעיינות הייתה לגמרי במשחק, את הרבע הראשון היא סיימה ביתרון, ועד לרבע השלישי המשחק היה צמוד מאוד והפכפך. למחצית ירדו שתי הקבוצות עם יתרון לתל אביב, רבע שלישי גלבוע התחילה לחזור לעצמה עם ריצה יפה שצמצמה את את ההפרש לשתי נקודות, אבל ברבע הרביעי שחקני גלבוע מעיינות לא הצליחו לעמוד בקצב של התל אביבים. וירדו מאוכזבים. כאמור משחק האליפות יתקיים בשישי הקרוב בתיכונט.

קלעו לגלבוע מעיינות: ניב למפרט 28 (12 רב', 2 חט'), עמית בר 8, זיו וייסמן (8 רב', 4 אס') ויואב ברמן 6 כ"א, יובל בר לב ונוה מינץ 3 כ"א, שחר ארז (8 רב'), עופרי שטרית ומירון כץ 2 כ"א.

קלעו לת"א: אילי דולינסקי 22 (13 רב'), אייל הראל 15 (9 רב'), אופק גול 10 (12 רב', 6 אס'), מרום חזות ואבנר דרור 8 כ"א, מתן חכמו 7 (5 רב').