נוער גלבוע מעיינות: מרחק משחק מתואר שלישי העונה

קבוצת נוער על של גלבוע מעיינות גברה אמש  על הפועל תל אביב בחוץ בתוצאה 78:70 ומובילה 1:0 בסדרת הגמר הטוב מבין 3. רכז גלבוע מעיינות ניב למפרט זכה ב-MVP של העונה ונכלל בחמישיית העונה. בלטו בשורות גלבוע ברמן עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים, ו- 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, ויובל בר לב, שקלע 13 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. צילום רום שקד

קבוצת נוער על – הפועל גלבוע/מעיינות גברה אמש(רביעי) בתוצאה 70:78 על נוער הפועל ת"א בחוץ באולם תיכונט בת"א ועלתה ל-0:1 בסדרת הגמר בליגת העל לנוער.
חניכיו של יואב שנקמן רחוקים כעת רק 40 דקות מזכייה היסטורית בתואר שלישי העונה לאחר שכבר זכו בליגת התיכונים ובגביע המדינה.
רכז הקבוצה ניב למפרט הוכתר לפני תחילת המשחק כ- MVP של העונה. למפרט נבחר על ידי מאמני הליגה, לאחר שהעמיד ממוצעים יפים של 14.5 נקודות, 7 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים ו-2.1 חטיפות למשחק, והוא נכלל בחמישית העונה.
המשחק עצמו היה צמוד ברובו, כאשר שחקני גלבוע מעיינות הובילו ברוב הדקות בהפרש חד ספרתי, בערב מצוין של הפורוורד הצפוני יואב ברמן, שידע לעצור ריצות של ת"א בסלים חשובים, ברמן בלט בשורות גלבוע עם 24 נק', 7 ריב', כאשר לצידו בלטו ה- MVP של העונה למפרט עם 16 נק', 10 ריב', 6 אס', ו- חטיפות ויובל בר לב, שקלע 13 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים.