"נוסטלשיק": הפקת אופנה ייחודית בעמק

חצאית תחרה "בת" 60, אתרים מלאי היסטוריה והכי חשוב, ניחוח היסטורי תוצרת העמק- עם 'שיק' אמיתי. הפקת אופנה מקומית עוררה את מלתחות העבר לחיים. צילום: אילן לורנצי, עמית אלוני

 תחת הכותרת "Notalshic", נערכה לפני מספר ימים הפקת אופנה ייחודית של בגדי וינטג' בלוקיישנים נוסטלגיים מהעמק.
ההפקה היא פרי שיתוף פעולה של כוחות מקומיים מרחבי העמק יחד עם שחקני חיזוק שהגיעו מאזורים רחוקים יותר והיא שילבה סגנונות לבוש שונים והתכתבה עם עבר מחוספס. היוזמה להפקה היא של הצלם המקצועי אילן לורנצי מהמושב השיתופי מולדת בגלבוע.
התמונות צולמו במספר לוקיישנים בעמק ובין היתר ב"סילו" של מושב מולדת, באולם הכדורסל הנטוש של בית השיטה, בכניסה, במוסך שנמצא גם כן בכניסה ובלונה פארק של הקיבוץ.

אפנת שיק נוסטלגית בלוקיישנים בעמק
אפנת שיק נוסטלגית בלוקיישנים בעמק

נעמה רז, שהייתה אחראית על הסטיילינג בהפקה ציינה כי בכל הלוקייישנים היה מראה מיושן וקצת נטוש. "הבגדים נבחרו בהתאם למקומות וכולם נלקחו מאוספים פרטיים", סיפרה רז, "גם הם בעלי אופי ישן ונוסטלגי, כמו לדוגמא חצאית התחרה שעברה אליי מחמותי היקרה, אותה קיבלה מבעלה לפני החתונה-לפני 60 שנה. רצינו להעביר את האופי המיוחד של העמק דרך בחירת לוקיישנים המייצגים את ההתיישבות העובדת והאופי המחוספס והמיוחד של עמק יזרעאל ומכיוון שאני מאוד מחוברת לעולם הוינטג' הבגדים נבחרו כך שגם הם יסמלו נוסטלגיה ואופי מיוחד השמור לעמק. לעמק יש אופי ויופי על זמני שבעצם אינו תלוי באופנות חולפות וזה היה קו המחשבה בהפקה הזאת. ניסינו להדגיש את היופי במקומות הישנים דרך מראה נקי של בגדים, איפור ושיער, ללא תוספות של תכשיטים או איפור מוגזם. הסטיילינג שבחרתי משלב גם הוא כמה סגנונות. לדוגמא שמלה מחויטת ומכופתרת עם סניקרס פשוטות, או החצאית הרומנטית עם וסט עור שנותן לוק יותר מחוספס", סיכמה רז.

הבגדים המצולמים נלקחו מאספני אפנה בעמק
הבגדים המצולמים נלקחו מאספני אפנה בעמק

איפור ושיער: גליה לורנצי,  סטיילינג: נעמה רז, דוגמנית: מאיה פלג

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|