"נוהרים" לעפולה: גדעון סער מגיע לכנס תומכים בבירת העמק

הפריימריז לראשות הליכוד עוברים דרך עפולה: סער יקיים כנס תומכים במוצ״ש באולמי סטורי באזור התעשייה. היום יגיע לעיר בנימין נתניהו. צילום: אלבום פרטי

הזירה הפוליטית במפלגת הליכוד מעלה הילוך ומתחממת לקראת הפריימריז על ראשות המפלגה בין ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו וגדעון סער. היום בשמונה בלילה צפוי נתניהו להגיע לכנס תומכים בבית אשכול בעפולה עלית, לאחר שביטל את ביקורו בחבל תענך(בעקבות מותה של חברת הכנסת לשעבר גאולה כהן).
אל בירת העמק יגיע יומיים אחרי (במוצ״ש) גם גדעון סער שקורא תיגר על שלטונו הדומיננטי של נתניהו במפלגת השלטון ומעוניין ליצור אלטרנטיבה.
בין מארגני האירוע גם הפעיל החברתי הצעיר גל לוי, בנו של אבי לוי ״אריגל״ ז״ל שנחשב במשך שנים לאחד מבכירי התנועה בעמק ובצפון. בשנה האחרונה מגלה לוי מעורבות רבה בקלחת הפוליטית המקומית והארצית.
״אין חולק על גדולתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעשור וחצי לכהונתו״, אמר היום לוי והוסיף
״אך בשתי מערכות הבחירות האחרונות הליכוד בראשותו לצערנו לא הצליח להשיג 61 מנדטים. במפלגה דמוקרטית רצוי ואף חובה ללכת לפריימריס. בפריימריס הקרובים נתמוך בגדעון סער לראשות הליכוד כי אנו מאמינים שגדעון סער הוא האיש שיוכל להביא את הניצחון והשלטון לליכוד. לאחר הפריימריס נתייצב לצד המנצח להבטחת שלטון הליכוד״, סיכם.