נגה שרון: "כשאחשוף את הרשימה, כל בעלי זכות הבחירה בעיר ירצו להצביע לנו"

נגה שרון ראשת מטה יש עתיד בעפולה עובדת בימים אלה במשנה מרץ לקראת יום הבוחר. על הפרק: כתיבת מצע בחירות ממוקד ובנייה של החברים ברשימה.

רק לאחרונה, התחלתי לגבש את הנבחרת שתרוץ עימי", אמרה שרון השבוע, “האני מאמין שלי יתמקד במנהיגות פוליטית ערכית, אקטיבית מעוררת תקוה – עם רצון עבודה למען הקהילה בה אנו חיים. חיפשתי בולדוזריות ובולדוזרים שיפעלו עימי במרחב , נשות ואנשי עשיה עם נשמה וערכיות, שיניעו מהלכים בנושאי חינוך, רווחה , איכות הסביבה, תרבות, פנאי וכמובן תעסוקה למען נשים, הורים צעירים, צרכים מיוחדים, קשישים, גיל רך ולמען הצעירים והצעירות שלנו במטרה להבטיח להם עתיד טוב יותר. אני וחבריי התחלנו להיפגש עם תושבים ותושבות ולהקשיב לרצונם. אנחנו מתכתבים עם המצע, קובעים יעדים וסדרי עדיפויות למען עירינו. אני בטוחה שכשאחשוף את הרשימה, כל בעלי זכות הבחירה בעיר ירצו להצביע לנו”.
לאחרונה אירחה שרון בביתה, בערב יום השואה, את המיזם "זיכרון בסלון", זו השנה החמישית . במסגרת האירוע אשת החינוך טינה ולדמן סיפרה בהתרגשות את סיפורה של אימה ששרדה את מחנה ג'אדו בלוב וכן "לא קיפחה" גם את הצד של בעלה שחוו את השואה באירופה.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|