"מתחסנים יחד" – יום חיסונים מרוכז לוותיקי עמק יזרעאל

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, התחסן נגד קורונה במסגרת יום חיסונים מרוכז לוותיקים, פרי שיתוף פעולה עם שירותי בריאות כללית, במרכז הרפואי 'העמק'. צילום דימה חבר

מעל 100 ותיקים, תושבי המועצה האזורית עמק יזרעאל, התחסנו נגד קורונה, ביום חיסונים מרוכז שנערך במרכז הרפואי 'העמק' בעפולה. יום זה נערך ביוזמת המועצה ובמסגרת שיתוף פעולה עם הנהלת מחוז צפון של שירותי בריאות כללית.
זאת, כחלק מהרצון לסייע לוותיקי העמק בתקופה מורכבת זו. ותיקים שהתקשו להגיע, זכו להסעה מביתם ועד מתחם החיסונים, ביוזמת המועצה ובמימונה.
ראש המועצה אייל בצר, נתן דוגמה אישית כדי לעודד את תושבי המועצה מגיל 60 ומעלה, להתחסן בהקדם נגד נגיף הקורונה.
"זה המקום להודות למנהל המחוז ד"ר מרדכי דיין, למנהל בית החולים, ד"ר זיו רוזנבוים ולכל הצוות הנפלא והמסור שניהלו את המבצע .בימים מורכבים אלה, תושבי המועצה מלאי הערכה לעבודת הקודש של הצוותים הרפואיים במלחמה היומיומית לשמירה על בריאותנו!", אמר בצר, "אני קורא לכל תושבי עמק יזרעאל, להתחסן נגד נגיף הקורונה, כדי שנוכל לשוב לשגרה במהרה. יש תקווה, וכבר רואים אותה כבר באופק, עכשיו, זה תלוי רק בנו!"
המבצע התקיים הודות לשיתוף פעולה מתמשך בין המועצה לבין שירותי בריאות כללית והמרכז הרפואי 'העמק'.
מנהל המרכז הרפואי העמק, ד"ר זיו רוזנבוים אמר לראש המועצה, במעמד החיסון: "אני שמח וגאה להעמיד את הצוותים המסורים שלנו לרשות תושבי המועצה ומקווה שבזכות החיסונים, נוכל בקרוב לחזור לשגרה מבורכת."