"מתגרשים נכון", יש דבר כזה

שחוקים מהנשואים? אתם בדרך לבית הדין הרבני?. עצרו רגע ותחשבו על גישור, זה ישתלם לכם: נפשית וכלכלית

מתגרשים? אתם? החברים? השכנים? לפני כשבוע שודרה בערוץ 2 כתבה מרתקת בנושא הגירושין ובה הוצגה דרך אחרת לגירושין באמצעות מגשר המבצע הליך גישור בין בני הזוג. אז מה עושים? איך מתחילים? בית המשפט לענייני משפחה או בית הדין הרבני?
עורכי דין? עצרו! אפשר גם אחרת.

צחי כהן - מגשר
צחי כהן – מגשר

גישור זו דרך קלה יותר, כלכלית יותר, מהירה יותר וממוקדת מכל הליך אחר. הליך הגישור חוסך עוגמת נפש רבה ומאפשר לשני הצדדים לצאת מורווחים בהסכם הוגן הנכון להם באופן אישי ונכון ליחסיהם גם בעתיד.


סיפור מקרה על זוג שהגיע לגישור: עומר וטלי נשואים 12 שנים, הורים לשלושה ילדים. לאחרונה החל עומר להימנע ממפגשים ושהות עם טלי, הילדים והמשפחה.
בהמשך החליט להתגרש. כשנשאל עומר לפשר העניין הסביר כי הוא שחוק מן הנישואין וכי החליט לפנות לדרך חדשה.

הזוג החליט לנסות הליך גישור כדי להימנע מכניסה ל"שדה קרב" היוצר התבצרות ופילוג ובחרו בגישה משתפת ומכוונת. בני הזוג החליטו כי הם אחראים מספיק על מנת להגיע להחלטות לא פשוטות בדרכי הסכמה, ללא עורכי דין וללא בתי משפט.
לאחר שישה מפגשים שהתפרסו על פני חודשיים ימים ניסחו בני הזוג יחד עם המגשר הסכם המקובל על שניהם, תוך התחשבות והקשבה האחד לצרכי השני, בשימת דגש על כך שההסכם יהיה נכון גם לעתיד והחשוב מכל ימזער את הפגיעה בילדיהם.

הרווח של עומר וטלי ברור – הם חסכו זמן וכסף רב (הליך כזה בבית המשפט אורך שנים ועלותו רבה מאד) והחשוב מכל שניהם הרוויחו את השקט שאליו ייחלו במהירות, תוך שמירה על כבוד הדדי ומתוך הבנה כי היחסים שלאחר הגירושין חשובים לא פחות מאשר חיי הנישואין עצמם.

 

שבוע טוב ומגושר לכולם

צחי כהן  – נייד 052-3864002 :דוא"ל tzahic@yahoo.com