מש' הבריאות קבע: מרכז רפואי העמק מדורג במקום השלישי במדדי האיכות

בית החולים דורג במקום השלישי על פי התכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות, בין בתי החולים הגדולים בארץ. צילום: מרכז רפואי העמק

כבוד! בדו"ח של התכנית הלאומית למדדי האיכות של משרד הבריאות שפורסם היום, הגיע המרכז הרפואי העמק למקום ה-3 הארצי בין בתי החולים הגדולים בישראל, עם הציון המשוקלל 9.98 והוא מצטיין בכל המדדים שנבדקו.
מדי שנה משרד הבריאות מפרסם את ציוני בתי החולים בכל מדדי האיכות הקפדניים שבודקים את איכות הרפואה במטרה לשפר אותה. כאמור, המרכז הרפואי העמק קיבל את הציון 9.98 ודורג שלישי מבין כל בתי החולים הגדולים בישראל. העמק שיפר את מיקומו בין בתי החולים ועלה מהמקום הרביעי למקום השלישי בישראל.
ביה"ח קיבל ציונים גבוהים בכל 13 המדדים שנבדקו, ביניהם: טיפול באירוע לבבי חד, בית החולים עמד ביעד של ביצוע צינתורי לב תוך 90 דקות מההגעה לבית החולים במטופלים עם אירוע לבבי חד. בנוסף, גם תפקודן של המחלקות לרפואה דחופה נבדק והעמק עמד ביעד של ביצוע מיון ראשוני (טריאז') תוך 15 דקות מההגעה לבית החולים.
מנהל המרכז הרפואי העמק, ד"ר מאור ממן: "העמק הוא ללא ספק אחד מבתי החולים האיכותיים בישראל, חלוץ ומוביל מזה שנים רבות את התחום. הישג זה מבטא את השירות הרפואי המקצועי והאיכותי שמקבלים המטופלים בבית החולים. אני גאה בצוות שלנו שבמאמץ משותף ובהתמדה מעניקים רפואה מצוינת בכל יום מחדש".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|