המיון ב-"העמק" מדורג במקומות הראשון והשני בין ביה"ח הבינוניים

כך עולה מסקר שביעות רצון של מטופלים שפנו למחלקות המיון בבתי החול בארץ. הסקר שפורסם ביום שני האחרון(14/03/16). הסקר כלל מדדים שונים שבודקים עד כמה מרגישים המטופלים כי הם מטופלים בידיים טובות

משרד הבריאות פרסם ביום שני בבוקר תוצאות סקר שביעות רצון המטופלים שפנו אל המחלקות לרפואה דחופה (מיונים) בבתי החולים בישראל, ובו מדדים שונים שבודקים עד כמה מרגישים המטופלים כי הם מטופלים בידיים טובות.

בתי החולים מחולקים ל-3 קטגוריות עיקריות, בתי חולים הגדולים המשמשים כמרכזי על, בתי חולים בינוניים ובהם המרכז הרפואי העמק, ובתי החולים הקטנים בגודלם.

הסקר בדק מטופלים שפנו למיון מבוגרים ולמיון ילדים, ובכל הפרמטרים שנבדקו, הציון של המיון במרכז רפואי העמק גבוה מהממוצע, במקומות השני או הראשון בהתמדה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

בשאלה שבודקת שביעות רצון כללית מהביקור במיון  – העמק מדורג במקום השני. המיון במרכז רפואי העמק דורג במקום הראשון בנושאים הבאים: הסבר על תוצאות הבדיקות, זמן המתנה לבדיקת רופא יועץ, הסברים מהאחיות, האם אנשי הצוות מציגים עצמם בשם ובתפקיד, והסברים ברורים בתהליך השחרור.

בשאר הקטגוריות דורג העמק במקום השני והן: היחס והכבוד למטופל – הציון 78.3 בהשוואה לממוצע 72.3 ויחס האחיות  – הציון 82.5 מול הממוצע 75.1. בהתייחסות לכאב של המטופלים – הציון של העמק הוא 73.7 לעומת 64.4.

מנהלת מרכז רפואי העמק פרופ' אורנה בלונדהיים: אנו גאים בתוצאות הסקר ועושים כל מאמץ כדי להמשיך ולהשתפר בכל המדדים. על רקע העובדה שהמחלקה לרפואה דחופה בעמק היא אחת העמוסות ביותר בישראל, התוצאות עוד יותר מרשימות והן משקפות עבודה קשה ומסירות גדולה של אנשי הצוות במחלקה לרפואה דחופה, המחלקות והיחידות של בית החולים.