משפט שלמה – הגרסה המקומית

בלדרית סמים מורשעת שריצתה שש שנות מאסר, מבקשת להשאיר את בנה בידיה.
בעקבות מצבה הקשה, "כדי להציל את חייה" נטען, בתביעה, "הסכימה לשמש בלדרית סמים לסוחר סמים שהיה גם מאהבה – ומהלך זה נכשל"

ארה"ב, מדריד, עכו, תל אביב, סמים, סקס חטיפה ובגידות. הדרמה הזו נחשפה לאחרונה במהלך מאבק גירושין בין בני זוג מהצפון במסגרת מאבק גירושין אותו הם מנהלים בכמה ערכאות שונות. בני הזוג בשנות הארבעים הראשונות לחייהם, הכירו דרך אתר הכרויות באינטרנט כשהבעל היה אזרח אמריקני והיא יהודייה ישראלית. הכרות זו הביאה אותם להתחבר מהר מאד והאישה עשתה את הדרך לארה"ב שם נישאו ונולדו להם שני ילדים. המשבר החל כשהאישה נתקלה בקשיים למצוא עבודה בארה"ב – וכל כספי הירושה שלה אחרי מות אחד מהוריה אזלו.
אז החליטו השניים לחזור ארצה. לאחר מספר חודשים ביקש הבעל לחזור לארה"ב כדי למצוא עבודה. הוא נסע עם הילדה הבכורה והשאיר את רעייתו עם בנה הפעוט וחובות.

עוד אורן סולן . צילום אולגה סולן
בא כוח האישה עו"ד אורן סולן . צילום: אולגה סולן

בתביעת הגירושין שהוגשה באמצעות עו"ד אורן סולן עולה כי האישה  שמצבה הכלכלי התדרדר וכך גם מצבה הנפשי עקב נטישת הבעל את הארץ ומה שהיא מגדירה חטיפת בתם, החליטה לעשות מעשה ייאוש. "לצורך הצלת חייה" נטען "הסכימה לשמש בלדרית סמים לסוחר סמים שהיה גם מאהבה – ומהלך זה נכשל". היא נתפסה באירופה תוך כדי ניסון ההברחה. היא נשפטה לשבע שנות מאסר וישבה בכלא באחת מבירות אירופה. אחרי מספר שנים הועברה להשלמת ריצוי העונש לכלא נווה תרצה.

לפני שנה, נטען בתביעה, היא שוחררה מהכלא אבל במהלך אותם שנים בנה הקטין שנעזב על ידי אביו נותר אצל הסבתא. האב שב בינתיים ארצה ועכשיו הוא מבקש שבנו הקטין יועבר לידיו בטענה כי "אשתי היא עבריינית סמים מורשעת היא לא יכולה ולא ראויה לגדל את הילדים". האישה טוענת באמצעות עוד סולן כי לא זו בלבד שבעלה חטף את בתם הבכורה היא מבקשת להשאיר את בנם הקטין אותו הוא נטש ביודעין, ברשות סבתו עד לתום השיקום אותו היא עוברת בימים אלה. בית המשפט השלום יכריע בסוגיה זו בקרוב.

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|