משכו בשיער של ילדים, בעטו והטיחו: כתבי אישום חמורים נגד הגננת והסייעת בגן במושב חבר

במשטרה אומרים כי במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות יערית פנחס (40) ממושב פרזון וכרמית קון (50) ממושב רם-און להטיל אימה על ילדי המעון ולהשתמש כלפיהם באלימות פיזית. המחשה: צילום- freepik

חוקרי משטרת מחוז צפון עדכנו היום כי הם סיימו את חקירתן של יערית פנחס (40) ממושב פרזון וכרמית קון (50) ממושב רם-און, סייעת ומנהלת מעון הילדים ביישוב חבר שבגלבוע, הנאשמות בשורת מעשי אלימות בילדי המעון.
מיד עם קבלת תלונה שהתקבלה בתחנת משטרת עפולה על חשד להתעללות במעון, שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה שבמהלכה נעצרו סייעת ומנהלת המעון בחשד להתעללות
חוקרי המשטרה הגיעו למקום והחלו באיסוף ממצאים שכללו הורדת מצלמות וגביית מספר עדויות. במהלך חקירתם צפו החוקרים בהקלטות במשך שעות רבות שתעדו את מעשי האלימות שחוו ילדי המעון במספר רב של הזדמנויות.
במסגרת עבודתן נהגו הנאשמות להטיל אימה על ילדי המעון ולהשתמש כלפיהם באלימות פיזית שכללה משיכה בשיער, בעיטות, משיכות בידיים, הטחות על המזרון, והושבה בכח על כסא.
בסיום חקירה רגישה הוגשו כתבי אישום חמורים כנגד מנהלת המעו והסייעת באמצעות פרקליטות מחוז צפון.
רפ"ק נעמה סולומון קצינת החקירות והמודיעין בתחנת עפולה: ״צפיתי במצלמות בתחילת החקירה והזדעזעתי לראות דפוס פעולה אלים כלפי מספר רב של קטינים במעון. הבנו שיש פה אירוע חמור מאוד ולכן טיפלנו במהירות ובנחישות. במלאכת איסוף הראיות הצלחנו לאסוף תשתית ראייתית להעמדה לדין והבוקר מוגש כתב אישום חמור נגד שתי החשודות על ידי פרקליטות מחוז צפון״.
מדוברות המשטרה נמסר: ״משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע בפרט על ידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם של אותו ציבור שאין ביכולתו להגן על עצמו או לדווח על מה שקורה לו והיא פועלת נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים״.
מהפרקליטות נמסר: ״פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד יערית פנחס (40) ממושב פרזון וכרמית קון (50) ממושב רם-און בגין התעללות ותקיפות קטינים במעון היום "אפרוחים" במושב חבר. על פי כתב האישום שהגישה עו"ד חני עזרא, הנאשמת יערית פנחס שימשה כמטפלת במעון "אפרוחים" והנאשמת כרמית קון שימשה כאחראית על צוות המעון וכמטפלת. במעון טופלו 23 פעוטות בגילאי מספר חודשים ועד 3. במסגרת עבודתן כמטפלות בפעוטות הנאשמות נהגו הנאשמות לסטור לפעוטות,  להטיח את גופם, לטלטל, להרים את הפעוטות באלימות ולהשליך על הרצפה.
לנאשמת יערית מיוחסים 9 אישומים בעבירות של תקיפת קטין או חסר-ישע, לנאשמת כרמית מיוחס אישום אחד בעבירה של התעללות בקטין על ידי אחראי. כמו כן, מיוחסים 2 אישומים נוספים בעבירות של תקיפת קטין או חסר-ישע״.

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|