משחררים חסמים – וצומחים

מה החוסן המנטלי שלנו כבעלי עסקים? מה מונע מאיתנו לצמוח ולהתפתח? מהן הפרדיגמות שחוסמות אותנו? עליזה פרץ, מאמנת אישית ויעצת עסקית, מעניקה לכם כמה טיפים להתמודד עם חסמים אלו

הרבה בעלי עסקים שאני פוגשת במהלך תהליכי הליווי והפיתוח העסקי, מספרים לי על החסמים שמונעים מהם לצמוח ולהתפתח. בטור הזה אני אמנה אותם, ואם נצליח להתגבר עליהם, נוכל למקסם את המכירות ונגדיל את שורת הרווח.

• החסם הראשון – פרפקציוניזם 

חסם זה הוא לטוב ולרע. היכולת לרדת לפרטים הקטנים בד"כ מקדמת אותנו לעבר הוצאת המוצר או השרות בצורה מקצועית והטובה ביותר, אך מדד השלמות יכול גם לעכב אותנו. הרבה בעלי עסקים לא מוצאים מוצרים מכוון שלטענתם המוצר לא מושלם וכך הם משלמים מחירים רבים, מאבדים זמן, כסף ואף מרגישים לעיתים תסכול ותקיעות במקום.
הטיפ שלי עבורכם: לשחרר את הרצון להיות מושלמים, לצאת לדרך ולדייק תוך כדי תנועה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• החסם השני- הפחד ממצלמה 

בעולם שבו חלק ניכר מהשיווק שלנו מתקיים בעולם המדיה החברתית, פייסבוק, אינסטגרם, וסטוריז', קיים פחד לעמוד מול מצלמה ולספר לעולם מה יתרון היחסי שלנו, מה הבידול שלך כבעל עסק, ולמה כדאי לכם לקוחות יקרים לרכוש את שרותי בעל העסק. יותר סרטונים שווה  יותר חשיפה והלקוחות ירצו לעבוד דווקא אתכם. כיום אנשים קונים ממי שהם בטוחים שיעניק להם ערך וזו דרך מצוינת לספר לכולם על הבידול שלכם.

• החסם השלישי – פחד מתחרות שלא יעתיקו ויגנבו ממני

כאשר אנחנו מרגישים בטוחים במקצועיות שלנו, בשרות שלנו, אין פחד מתחרות. היכולת שלנו להבין שאנחנו נותנים את המקסימום שלנו הן מבחינה מקצועית ושרירותית, אל מול בעלי עסקים שנותנים שרות בדיוק כמוכם, לא צריכה להדאיג אתכם מכיוון, שיש המון לקוחות שצריכים אתכם, וכאשר אתם מרגישים בטוחים ביכולות שלכם – אין לכם בעיה עם מתחרים. אז הטיפ שלי אליכם: תאמינו בעצמכם ותתנהלו ממקום של תשוקה ואנרגיה גבוהה. היקום מתגמל אנשים ממוקדים שמבצעים את הפעולות לקידום העסק שלהם. שפע גדול.