משדה הקרב בעזה-למכחול בסטודיו'

תערוכת אמנות חדשה של האמן אליהו וולף- גלריית 'אנתתא', נמל עין גב על שפת הכינרת- פתיחה- יום חמישי 9.6.2022

להרגיש מחדש איך להפוך את הפוסט טראומה לאהבה: נושא הפוסט טראומה והלם קרב הגיע לקדמת הבמה ולחשיפה אחרי שנים של הדחקה והתעלמות, בעיקר כזכור מעשהו של איציק סעידיאן, הלום קרב, שהצית עצמו כהפגנה וייאוש מול ממסד אטום.
ב- 'אנתתא'- גלריה, סטודיו וחנות ייחודית, על שפת הכנרת בנמל עין גב, תפתח תערוכה ייחודית שכותרתה- 'משדה הקרב בעזה – למכחול בסטודיו', בה יוצגו 20 עבודות שמן על קנבס של האמן אליהו וולף, המתגורר כיום בקיבוץ האון.
התערוכה תפתח החודש החודש 9/6/22  בשעה 20:00, בגלריית 'אנתתא', נמל עין גב, על שפת הכינרת. התערוכה תנעל בתאריך – 30.7.2022.
האמן אליהו וולף (35), מתגורר כיום בקיבוץ האון, הוא יליד ירושלים, בעל סטודיו לעיצוב, מורה פרטי לציור ויזם מכירות. בשנת 2006 התגייס לפלחה"ן סיירת גולני. במהלך שירותו הצבאי לחם במספר מבצעים בעזה, חווה אירועים שהשפיעו עליו ושנים רבות לא היה מודע לגודל השפעתם.

אליהו וולף. צילום: אליהו וולף
אליהו וולף. צילום: אליהו וולף

על התערוכה מספר וולף: "שנים לא ידעתי מה זה להרגיש, מה זה להיות אני, מה זאת אהבה. דרך הצבעים והקנבס נכנעתי בשמחה לרגשות שפרצו החוצה, היישר מהלב ולימדו אותי איך להעז ולהרגיש מחדש. במסגרת השינוי הגדול ביותר שעשיתי התחלתי לחשוף את עברי ולגלות את עצמי. מתוך הכאב צמחה לה אמת מלכותית, מתוך הכעס והתסכול, פרחה לה תקווה עטופה בצבעים של צחוק ואהבה, מתוך לב קר, מפשיר לאיטו, לב חם מלא באהבה, בשמחת חיים מתפרצת, בעשייה ובמציאת המרכז הנכון לי, מצאתי את עצמי", אומר וולף ומוסיף: "העבר ניהל אותי, גרם לי לתירוצים וחוסר אמונה באמת שלי. נהגתי ללכת אחר האגו, לא אחרי הלב. האגו והפחד גובים מחירים, בונים חומות, מבצרים המתבטאים בחוסר אהבה, חוסר בהפגנת רגשות ובהבנה מה נכון לי ומה הייעוד שלי בחיים. "האמנות שלי מייצגת את הרגשות שבי ומושפעת מעולמי הרוחני, המקבל ביטוי חיצוני ביצירותיי. כולי תקווה שהתערוכה שלי תצליח לגעת בלבבות האנשים ותגרום להם להרגיש את עצמם מחדש", אומר וולף.